Başka dilde aşk

Uzun zamandır tek başıma film izlememiştim ve cumartesi günü mısır olmasada elimde çayla şöyle koltuğa uzanıp keyifle olmasada sandelyemde muhteşem bir film izledim.İş yerinde kendime ait bir odam olduktan sonra baya bir özgürleştim kapımı kapadığım an herşeyin emrimde olması çok güzel bu güzellik için binlerce şükürler olsun mevlaya
Beni düşündüren hüzünlendiren ayrıca binlerce şükür etmemi sağlayan sıcacık bir film izledim
Kendimi hayal ettim bir sabah uyandığımda dünyadaki hiç bir sesi duymadığımı düşündüm ne yapardım acaba işe nasıl giderdim alarm çalsa bile duymam imkansız, çok acil bir durum oldu mesela eve gelen bir arkadaşım bayıldı 112'yi bilsem bile arayamam çünkü ne konuşabiliyorum nede duyabiliyorum ne kadar büyük bir çaresizlik
Çok sevdiğim canım kocama bir kere bile seni seviyorum diyememek yada onun sesini duyamamak buda benim için katlanılmaz bir durum olurdu.Mesela ben en sinir olduğum anda yada en mutlu olduğum anda yada sıradan bir anda müzik dinlemeyi seven biriyim içimde değişik değişik dunyalar kapılar açıyor her bir melodi
duyamasam nasıl aralardım o kapıları nasıl dans edebilirdim sevincimi,mutluluğumu,hırsımı,kızgınlığımı nasıl çıkarabilirdim hiç bilmiyorum.
Televizyona bakmak bile bir mucize artık benim için eğer işitme engelli olsaydım sanırım rahat rahat Tv izleyemezdim çünkü ben TRT hariç hiç bir kanalda işitme engelliler için düzenlemiş bir program görmedim gerçi trtdede sadece haberler var ama olsun en azından buda bir gelişme yada alt yazı olayı hiç bir dizide alt yazı yok kendimi yine bu zorlukları yaşayan insanların yerine koyuyorumda öyle bir geçer zamankiyi izlemek istesem bile sadece boş bir slayt izler gibi olurdum herhalde  görüntü var ses yok :(

Tüm bunları düşünmemi sağlayan filmin ismi Başka dilde AŞK
Filmin konusu
Onur'un hayatı kürek takımından arkadaşı Vedat'ın doğumgünü partisinde Zeynep'le tanışmasıyla değişir. Kalabalık ve gürültülü bir barda hiç konuşmadan geçen gecenin sonunda Zeynep, Onur'un işitme engelli olduğunu öğrenir. Ama bu durum Zeynep'i Onur'dan uzaklaştırmaz. İşiyle, ailesiyle sorunlar yaşayan Zeynep, yaşadığı çevreyi sorgularken birazda bilmediği bir dünyanın meraklıyla unuttuğu ceketini bahane ederek Onur'u görmeye gider.

Babasının annesini aldattığını öğrendikten sonra bu durumu kabullenemeyip evden ayrılan Zeynep, bir çok iş değiştirdikten sonra çağrı merkezinde çalışmaya başlar ama ağır çalışma şartlarından ve karşılığında kazandığı paradan çok mutsuzdur. Bütün gün telefonda tanımadığı insanlarla konuşmak zorunda kalan Zeynep konuşmadan anlaşabildiği Onur' la huzur bulacağına inanır.

Bu ilişki kendilerini ve hayatı sorgulayan Zeynep ve Onur için bir sınav olacaktır
FREGMAN İÇİN TIK TIK

2 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Binlerce kere şükürler olsun.Senin de dediğin gibi aslında kullandığımız ama değerini kaybetmeden anlamadığımız Allahın bir lütfu kulaklarımız ve sesimiz.
Değişik bir filme benziyor izlenecekler listesine alındı:)

Ömer Tuna dedi ki...

Kaybedince anlıyoruz değerini, ama bu tür filmler arada hatırlamamızı sağlıyor kıymetlileri. Teşekkürler paylaşım için