klasik 20 mart

Rabbime şükürler olsun ki 20 martı o heycecanı o mutluluğu yaşatmayı bir kez daha nasip etti.Efemle günlerdir konuştuğumuz ve planlar yaptığımız doğum günümüze sayılı günlerimiz kaldı vede telaşımız başladı ilk olarak resim çektirmekle başladık bu güzel hazırlıklara. Her yıl huysuzlanır hiç mi hiç gülmez hatta kaçacak ufacık bir yer bulsa arkasına bakmadan kaçardı paşam ama bu sefer öyle olmadı fotografcı amcası ne derse yapmaya çalıştı bazılarını yapamadı bebeğim ama güzel resimler çıktı ortaya bu yıl daha bir daha fazla duygulanıyorum çünkü kına gecesindeki stüdya resimlerimizde aynı fotografcıda çekilmişti benim dokunduğum resimi güzelleştiren aparatlara oğlumun dokunması vede bulunan hiç bir şeyin değişmemesi beni inanılmaz duygulandırdı seneler ne çabuk geçiyor :)))Belki babası olmasa efe yine aynı efe olurdu.Aralarında inanılmaz bir bağ var resimleri çekinirken gözleri hep babasının üzerindeyi babası efeyi güldürmek için baya çabaladı mesela elindeki oyuncak kepçeyle fotofrafcının kafasında yapmadığı numara kalmadı aslında istemem oğlumun yapmak istemediği bir işi yaptırmayı şunuda biliyorum ki yıllar geçip efem büyüdüğünde iyi ki yapmışın anne diyecek çok isterdim çocukluğuma dair resimleri var ama çok az sayılı şimdiki çocuklar bizlere göre biraz daha şanslı çünkü hemen hemen her evde çözünürlüğü az yada çok cep telefonu kamera yada fotograf makinası var elimde bu kadar güzel nimetler varkenden resimlerini çekmemek bir daha geri gelmeyecek anlarını kaydetmemek bence çocuklara haksızlık olur
benim çocukluğuma ait bir tane sütüdyo resmim var oda babacığım asker olduğu için benim özlemime dayanamamış gönderdiği bir mektubunda resmimi istemiş bundan 24 yıl önce annemlerin fotograf makinesi olmadığı için komşudan istemişler oda vermem dememiş ama bir sürü bahane üretmiş babaannem sinirlenmiş oğlu istemiş bir kere dururmu anneme kendinide şerifeyide hazırla gidiyoruz fotografcıya demiş babam sadece beni istemiş ama resimde babamın sultanları var ben annem vede babaannem aslında resim merakım babamdan geliyor zamanında babam köyde düğünlerde resim çekermiş sonra askerde bu işe devam etmiş bizimde elinde makina olduğu zamanlarda hep çekmiş fakat ben onun kadar başarılı  değilim
öyle sabırsız öyle meraklıyım ki acaba nasıl olacaklar diye aslında bu yıl amacım farklıydı dış mekanlarda çok güzel resimler çeken fotografcılar var. öyle doğal öyle sade çekimleri varki ben bloglarını büyük bir zevkle takip ediyorum bunlardan en sevdiğim handenin cektikleri blogun sahibi hande hanımla yakşık 3 ay önce konuştuk çok sıcak kanlı bir bayandı onada efe için her doğum yılında o günleri hatırlatacak hemde değişimleri gösterecek resimler çektirmek istediğimden bahsettim oda bana içinde eşimin kızımın ve benimde olacağım dış mekanda birbirinden güzel resimler çekebileceğini anlattı bunun diğerine göre daha ilgi çekici ve dahada güzel bir anı olacağını bir çırpıda ifade etti çok hoşuma gitti sıcaklığı içtenliği fakat bu olaya eşim sıcak bakmadı ee bu işlerde gönül işleri onun onayı olmadan zoraki bişey yaptıramazdım olsa bile asla gerçekci olmazdı bundan dolayı bu işi başka baharlara erteledim kim bilir belkide bir başka çocuğa bir başka doğuma :)))


0 yorum: