çerçeve

Bana gelmeyişini anlıyorum çünkü bana benziyorsun. Affet beni oğlum,sana senin çerçeven
belli bunun dışına çıkamazsın demiştim ama yanılmışım. Mühim olan çerçeven değil o çerçeveye koyduğun
resim.
Hayatına “anlam” katan şeyler için mücadele etmekten sakın vazgeçme oğlum."
 aşk tesadüfleri severde aklında ne kaldı dersen ne özgürün nede denizin o sıcacık aşkı kaldı aklımda sadece bu sözler kaldı yüreğimde şimdi efenin yeni resimleri çıkacak yeni çerçevelerle evimi gönlümü masamı süsleyecek dilerim çerçevedeki resim hep ümit ettiğim gibi olur hayat kurduğu tuzaklarda oynadığı oyunlarda sınadığı olaylarda çerçeveme koyduğum karekterlerden hiç kimseyi silmez

2 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Güzel duan için amin diyorum canım.Dilerim fotoğraflarındaki gibi yüzü hep güler.

Şerife dedi ki...

çok teşekkür ederim.inşallah bende ömrüm boyunca gülüşlerinin eksilmesine sabap olmam