doksanlar pop

Müzik dinlemeyi çok seviyorum hayatımın her yerinde her anında müzik var desem yeri sabah işe giderken arabada, gün boyu iş yerinde sonra temizlik yaparken evde tv izlemekten daha eğlenceli geliyor bana hele birde neşeli şarkı ise dahada bir pozitif oluyorum daha önce bahsetmiştim oğlumda çok seviyor müziği bir çok şarkıyı aynen annesi gibi ezbere biliyor benim de repertuarımda sayısız şarkı vardır her tarz ve türde
En çok arabada seviyorum  müzik dinlemeyi küçücük bir arabamız var eve gidene kadar 4 kişilik yurttan sesler korosu ile bağıra çağıra şarkılar söylüyor ve inanılmaz eğleniyoruz dün eşim iş yerinden beni almaya her zaman ki gibi geldi her şey normaldi yine inceden inceye müzik sesi geliyordu ama bir farklılık vardı evet hemde çok hoş bir farklılık 90'lar pop şarkılarından bir karma yapmış hepsi birbirinden güzeldi ve hepsi benim sevdiğimdi burak kut,ayşegül aldinç,asya,candan erçetin,bora öztoprak bunlar ilk aklıma gelenler çok eğlenceli bir eve dönüş oldu özlemişim eski şarkıları inanılmaz derecede beni mutlu etti son zamanlarda yaşadığım en güzel süpriz en güzel hediyeydi

0 yorum: