EFENİN KABUSU FOTOĞRAF MAKİNESİ




ben  ne kadar çok resmini çekmek istiyorsam efe de o kadar çok çekilmemek istiyor :( bu yüzden hiç istediğim anları yakalayamıyorum hep kaçamak kaçamak çekiyorum resimlerini öyle güçlü bir hissiyatı var ki elime aldığım anda fotograf makinasını yüzü şekilden şekile giriyor ve kaçıyor :(
                                                    ŞEKİL A DA GÖRÜLDÜĞÜ GİBİ

                                               BİR DE BANA ACIDIĞI ZAMANLAR OLUYOR
                                                            ÇEK ARTIK DİYOR
AMA GENELDE GİZLİ ÇEKİM
YİNEDE ÇOK SEVİYORUM HER ANINI GÖRÜNTÜLEMEYİ

4 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Benim de Berrak sevmez hiç çektirmeyi senin gibi gizli çekim:))

Unknown dedi ki...

çok yakışıklıymış Efe , fotoğraflar da çok güzell...maşallahhh

Şerife dedi ki...

ikiz annesi : ah ah en büyük derdim inşallah bir gün bu konuda bana alışır :)

Şerife dedi ki...

içimizdeki karnaval :çok teşekkür ederim ama en az efe kadar yağızda çok yakışıklı rabbim başta kendi çocuklarımız olmak üzere tüm çocukları kötü gözden kötülüklerden korusun