10 soruda ben :)

Kendine en yakıştırdığın renk ?
siyah rengi ve verdiği asaleti çok seviyorum  genelde kıyafetlerimde koyu renk tercih ediyorum eee birazda kilo olunca en mantıklısı koyu tonlar oluyor :)))
son zaamanlarda seni mahcup edecek yaptığın davranış ?
aslında 2 olay yaşadım aynı günde dün ilk dns ayarlarımı değiştirince diğer arkadaşım muhasebe programını göremedi sürekli hata verdi bende benden kaynaklanıyor diyemedim ama bilgisayarcı hemen anladı :)))
2. olaya gelince dün amaliyat olan dedeme hastahaneye ziyarete gittim tam odadan çıkarken dedem gelmeyin bir daha çocuklar zahmet etmeyin dedi bense olmaz dünya gözüyle bir daha görmemlazım dedim çok mahcup oldum çokkkk
bu şarkı tam beni anlatıyor dediğin her dinlemedende aynı zevki aldığın parça
aslında ben çok fazla şarkı dinler bir çoğundada etkilenirim ama her defa dinlediğimde aynı hazzı aldığım türkçe şarkı yüksek sadakattan üstümüzden bir kuş geçer yabancı olarakta  tori amos a sorta fairytale eğer hayatımın filmi çekilseydi bu müziklerle final olmasını isterdim
bir yağmur damlası olsaydın nereye düşmek isterdin ?
Kızımın gözlerine onu daha iyi anlaya bilmek için hani derler gözler kalbin aynasıdır yalan nedir bilmez onlar

burçlara inanırmısın ?
hemde çoook  çünkü ben tipik bir ikizler burcuyum fikirlerim aniden değişir duygularımda çabuk sıkılırım sabırsızımdır yinede seviyorum burcumu ayrıca yükselenimde ikizler olunca kaçınılmaz bir kader oluyor benim için ikizler burcu olmak
Radyo dinlermisin dinlersen en sevdiğin radyo
hemde çook  sabah saat 9 dan akşam 7 ye kadar radyo dinliyorum bazende dinlemek zorunda kalsamda (diğer arkadaşımdan dolayı )seviyorum müziği yaşamında ayrılmaz bir parça en çok dinlediğim radyo joy fm  bence dinlenesi bir radyo en sevdiğim şarkılar hep orada çıkıyor
en sevdiğin yazar ve kitabı
çok kitap okudum kimisi ilk günki gibi aklımda kimisi hayal meyal ama Emily BRONTE ve Uğultulu Tepeler benim için hep bir numara olacak çünkü ilk okuduğum roman ve ilk tanıştığım yazar
hayatınız boyunca karşınıza çıkan en büyük engel ne oldu ?
Gururum oldu Çok isterdim herşeyi bir anda  silmeyi yeni güne yeni mutlu gözlerle bakmayı ama bunu başarabilidiğim olay hayatımda çok az oldu
Eğer elinde olsa nerede yaşamak ister ve ne işi yapmak isterdin ?
Asla istanbulda yaşamaktan sıkılmazdım hayal ettiğim şehirde yaşıyorum ama meslek olarak öğretmen olmak isterdim edebiyat öğretmeni her zaman için bir uhde olarak kalacak
Türkiye dışında hangi ülke seni cezbediyor ?
İtalya benim için her zaman özel bir yer olarak kalacak kim bilir bir gün kocamla venedikte gondolla dolaşır sonra pizza kulesinin önünde resimler çeker vede tüm bu romantizmin yanında insanlığın acı gerçeği olan
Pompei şehrini gezip tüm yaşananları bire bir gözümle görmüş olurum

beni mimleyen zamansız adlı bloğdaki arkadaşıma teşekkür ederim. bende ikiz büyütmek,içimizdeki karnaval ve eslemce hayatı mimliyorum tabi yanıtlamak istiyen herkesi

2 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Canım en yakın zamanda cevaplayacağım.Bu arada ben de ikizler burcuyum:)

Şerife dedi ki...

artık bu arada ile başlayan kelimelere şaşırmıyorum