bu sene moruz :))))

bilindiği gibi dün derbi vardı  çoğu evde olduğu gibi bizim evde de derbi heycanı vardı. her ne kadar beşiktaşlı olsam da evin annem hariç tamamı galatasaylı  olduğundan maçı izlemek kaçınılmazdı.Efe  şeçme hakkı bile verilmeden dayısı tarafından galatasaray aşılandı. Dün dayısı ile formaları giyindiler bi güzel televizyon karşına geçtiler kesin gözüyle feneri yeneceklerini düşünürken malesef yine her zamanki gibi yenildiler ki eşimle ben günler önceden yenilirsiniz demiştik.

maç başlamadan önceki  evde ki coşku yerini hüsrana bıraktı :))) ben maçı izlemek yerine annemle yan odada sohbet etmeyi tercih ettim efem ara ara yanımıza gelip gidiyor di ki galatasaray gol attı benim minik taraftar hemen koşa koşa içeri gitti bence bazı şeyler doğuştan kazanılıyor efe tavırlarıyla sanki kırk yıllık taraftar gibiydi :))) kim bilir  efe kız olsaydı gol umurun da olmaz yanımızdan ayrılmazdı

4 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Efe çok tatlı görünüyor maşallah bızdığa:)
Dün bizde de aynı heyecan vardı hoş ben eşime senin gibi boşa umutlanma demiştim :)

Şerife dedi ki...

çok teşekkür ederim :)) senin kızların en çok verdiğin röportajdaki hallerini beğendim maşallah rabbim nazarlardan korusun çok tatlılar

muhabbetsofrasi dedi ki...

malesef ki yenildik :( daha doğrusu yenilmişiz haberim bile olmadı nasıl taraftasam artık :)

Şerife dedi ki...

nedense bu yıl tüm galatasaraylılar aynı şeyi söylüyor :))