3'e 10 kala


                                                                                                                                                                                                                      
üçüncü yaşımızın dolmasına 10 gün kaldı en az benim kadar heycanlı paşam.Her sabah uyanınca anne doğum günüm mü diyor bende az kaldı kuzum dediğimde ımmmm az kaldı anne diyor her konuşmamızda plan yapıyoruz arkadaşlarının davet listesini yapıyoruz arabalı pasta istiyoruz sonrada geleneksel fotograf çektirme seromonisi var :) eşime hep diyorum hayat bu bir gün yanınızda olamasam eğer ölürsem sana bırakacağım görevlerden biridi efenin her yaş gününde resmini fotoğrafcıda çektirmek.Paşa bu sene öyle hevesliki eve gelen her pastada mum yakıp iyi ki doğdun efe diye mini kutlamalar yapıyoruz en çok da efenin iyi ki doğdum demesine gülüyorum evet paşam iyi ki doğdun
Çalışan bir anne olmak çok zor kısıtlı zamanda çok şey yapmak istiyoruz kimine yetişebiliyoruz kimine ise malesef yetişemiyoruz.En büyük korkum çocukların  sevgisinin eksilmesi. beniö kuzucuk annesinin ne hissettiğini anlıyor olmalı ki anne babam iki kere işe gitsin sen gitme diyor sen bana mama yap diyor tıpkı bu sabah yatakta oynaşırken söylediği gibi gözlerimin dolu dolu olmasına sebep oluyor :) az kaldı bebeğim diyorum o günlerde gelecek hep birlikte olacağız diye o anlarda o kadar olgunlaşıyor ki az mı kalde diyip kaderini kabulleniyor küçük meleğim




2 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Bizden bir kaç ay büyüksünüz demek:)
Çok güzel bir düşünce her sene fotoğrafçıda fotoğrafını çektirmek.Her yaşları ayrı bir heyecan getiriyor bize:)

Şerife dedi ki...

AYNEN ÖYLE BU SENEKİ HEYCANIM BAMBAŞKA SANKİ İLK DOĞUM GÜNÜ