bahara merhaba




kısacık ama çok eğlenceli bir pazar gününü geride bırakmanın huzursuzluğu vede birazda uykusuzluğun mağrurluğu ile güne başlamak hiç güzel olmuyor. Bugün İstanbul'da hava çok güzel bahar tadında bir güneş var insanın içini ısıtmıyor belki ama inanılmaz bir pozitif enerji yayıyor bugun aylar sonra ilk dafa sabah balkona çıktığımda içime neşe doldu kuş sesi duydum etraf çok olmasada yeşildi vede güneş azda olsa kendini gösteriyordu.


Pazar günüde hava güzeldi efe babası ile parkta kepçeleri ile oynarken ben evde temizlik yaptım :( öğlene doğru eve teşrif ettiler yemekten sonra sahile gitti çoğu kişi bizim gibi güzel havayı fırsat bilip kendini atmış dışarlara efem yine çok eğlendi denize kaçtane taş attı sayısı belirsiz

 koştu yürüdü etrafı seyretti vede açıktı çoğu kişi mangal yapınca vede efe annesinin makarna salatasını beğenmeyince tutturdu açıktım diye her gördüğü cafe yada restoranttı gösterip yemek yiyelim dedi :)bizde ilk gördüğümüz yere girip karnını doyurduk. Evde eti ağzına sokmayan oğlum nedense lokantlarda et obur olup çıkıyor öyle iştahla yiyor ki şasıp kalıyorum öyle güzel yiyorki o yedikce ben doyuyorum karnını doyurmanın verdiği bir ağırlıkla vede gün boyu koşmanın verdiği yorgunlukla eve gitmeden kucağımda uyudu arabada güzel bir gündü

0 yorum: