huzursuzluk

bu yazıyı wordpressde yazmıştım buraya aktarmak bugüne kısmetmiş.

Günlerdir içimde bir huzursuzluk sebebini bilmediğim bir daralma kimi zaman gecenin bir yarısı uykumdan uyanmama sebep iç sıkıntısı
Uyusam bile rüyalarıma giren kabuslar rüyalarım son günlerde hep kavga ve doğumlarla dolu
Rüyalara inanıyorum her birinin ayrı ayrı anlamı olduğuna rabbim nasıl dünyadaki hiç bir şeyi boşu boşuna yaratmamışsa rüyalarında bir anlamı bir delaleti mutlaka vardır.
Rüyamda hep bir kavga hep aynı kişiyle nedense ben hep suçlu kavganın kazananı ama bileğinin hakkı ile değil şerle bana yakışmayacak şekilde son günlerde gördüğüm rüyalar içimde körermiş hatta paslanmış duygularımı açığa çıkarır oldu artık öyle bir hal aldılarki her düşündüğümde canımdan parça parça bir şeyle kesiliyor
Ve sol kolum sürekli düşündükçe inceden inceye sızlıyor kalbimi sıkıştırıyor sızısı. Dışarıda lapa lapa olmasa da kar yağıyor mart kapıdan baktırır bu olsa gerek dışarıdaki beyazlık gözlerimi alıyor  öyle temiz görünüyor ki dışarıdaki bembeyaz şehir madem diyorum bu kartaneleri bu şehirdeki iyi kötü ne varsa hepsini örttü o zaman diyorum yüreğimede de yağsın yağsın ki
her zerresi eriyene kadar!Kalbime  degsin sukunet.
Vede rüyamdaki ikinci bölüm doğum sürekli doğum yaptığımı görüyorum iki tane kız doğuruyorum bembeyaz  bir odada birini sol koluma diğerini sağ koluma koyuyorlar tam sevecek oluyorum uyanıyorum beynim beyazlığa o kadar adepte oluyor ki uyandığımda odada ki gecenin siyahı ürpertiyor beni
Çekip gidesim var son günlerde çok uzaklara küçük bir kasaba olsun el değmemiş fazla misafiri olmayan nadide olsun yanımda çok şey almak istemiyorum idare edecek kadar kıyafet biraz para vede kocam çünkü bi o anlar beni bi o dinler beni yargılamadan günlerce konuşmak istiyorum içimde ne varsa anlatmak bazen Coşmak bazen susumak istiyorum ama çokca konuşmak eskiden yaptığımız gibi kim bilir gittiğimiz yerde martılarda olur sesleri ile bize eşlik ederlerdi. Eskisi gibi saçlarımı rüzgar uçurtma yapıp uçursun mavi denizlere soğuk iliklerime kadarişlesin üşütsün beni ama hiç gıgımı çıkarmayayım

Yine o kırık iskeleye oturalım yine bakanlar deli bunlar desin ölücekler haberleri yok desin desinde aldırmayalım biz olmayı öyle özledim ki eskisi gibi olmayı şikayetci değilimde yaşamımdan çok özledim marmarisin kışını

0 yorum: