yeni evimizde ilk mevlüt

geçen yaz sonu hep hayalini kurduğumuz evimize kavuştuk.taşınmamız biraz sancılı bir süreçti o dönemi atlatıp evimize yerleştikten sonra hep mevlüt vermek istedik ama kısmet olmayınca olmuyor.pazar gününe nasip oldu
 okulların tatil olması ile birlikte tüm sevdiklerim yanımdaydı bol bol vakit geçirme imkanım oldu evimde okutunlan bu ilk kuran beni çok derinden etkiledi çünkü hoca dua ederken bu hane sahibi ne niyetle okuttuysa kabul eyle ya rabbi dediya gözlerim dolu dolu oldu benle birliktede anneminde insanın büydüğünü hissettiği anlar vardırya işte o andan benim için öyle kıymetli ve özeldi
herşey istediğim gibiydi birde elektrikler kesik olmasa daha iyi olurdu şansıma hava güzeldide insanlar üşümedi bula bula beni bulu elektrik sabah 8 de bi gitti akşam 7 gibi geldi misafirlerimde mum ışığında oturmak zorunda kaldı.en çok anneannem içim üzüldüm elektrik olmayınca asansörde çalışmadı hasta hasta merdivenleri çıkmak zorunda kaldı nasıl üzüldüm anlatamam oda yetmedi akşam giderken elektrik vardı bu seferde asansör arızalıydı rabbim kimseyi sağlıyla sınamasın çok zor ve sabır gerektiren bir durum.
ve teşekkürlerin en büyüğünü hak eden canım kocacağım tüm gün tuzla şekerpınar arasında mekik dokudu herkesi tek tek eve getirdi  vede gün sonunda götürdü servisciliğin yanında bir yandan markete bir yandan fırına koşuşturdu dur insanın böyle özel anlarda yanında yanı başında eşinin olduğunu bilmesi ayrıca mutlu olmasına  sebep oluyor işte tüm bu fedakarlıkların karşılığı olarak en içten en güzel dualarım canım eşime gitti :) iyi ki varsın canım

1 yorum:

eslemce dedi ki...

Allah kabul etsin canım.
selamlar