efenin gözünde yerimiz

efe evde beni her dediğini yapmak zorunda olan hizmetkar babasınıda her canı istediğinde oyun oynamya mecbur coğu zaman oyuncak kimi zaman oyun  arkadaşı olarak görüyor bu duruma çok bozuluyorum diyorum kızım olsaydı böyle olmazdı benim gibi olurdu bebeklerle oynardık elbiseler giydirir bebeklerinin saçlarını tarardık işte bu yüzden çok istiyorum kızım olmasını
efemide çok seviyorum ama galiba o babasını daha çok seviyor mesela evde süreki bir hizmet içindeyim anne mısır patlat anne patetes kızart anne pakarna pişir yooot koy bu istekler böyle uzayıp gidiyor geçen gece babası masal anlatınca normalde uyur bu sefer paşanın uykusu gelmedi benden makarna istedi ama ben pişirecek durumdamıyım hayır hem halsizlik hem uykusuzluk bir olunca çok zorlaştı makarna yapmak
kıramadın paşamı kalktım yarı uykulu yarı uyanık vaziyette yaptım hazırladım gittim ki yanına ne göreyeyim benim paşa uyumuş

elimde makarna kala kaldım ve ben yedim ziyan olmasın diye hep yiyorum ziyan olmasın diyede sonunda ben ziyan olucam bu kilolardan :)))

2 yorum:

eslemce dedi ki...

:):): çok güldürdün beni:):)
kız oluncada o hizmetkar durumları pek değişmiyor aslında canım:):)
bende diyodum ki kızlar babaya çok düşkün oluyo diyolardı ondan böyle,oğlum olsa bari oda bana düşkün olur:):)
birşeyleri kaçırıyoruz galiba:):)
neyse Rabbim gönlüne göre bir kız evlat nasip etsin sana madem öyle...

Şerife dedi ki...

bence sorun bizim sorumluluklarımızın daha fazla olması çamaşırları makinaya at o olmazsa sağda olda dağınık bişeyler varsa düzelt onla geçiyor zaman babalar öyle mi bence hayır onların en öenemli görevi çocuklarla oyun oynamak sondan sonrada baba aşkları başlıyor