baba oğul sefası




çalışan bir bayan olmanın bence en zor yanı sevdiklerine evine istediğin kadar zaman ayıramamak.malesef hep tercih yapmak zorunda kalıyorum eğer sevdiklerimle zaman geçirirsem evdeki işler dağ olup birikiyor o anlarda eve gitmeyi hiç istemiyorum :( eğer temizlikle zaman harçarsam bu seferde efeme kocama doyamadan bir tatil geçip gidiyor
bu hafta sonu babası efeyle bi güzel gezip denize taş atarken ben evde yerleri siliyordum onlar mısır yerken ben bulaşık yıkıyordum onlar efemin bu dünyadaki en sevdiği araç olan kepçeye binerken ben çamaşır katlıyordum aklım olanlarda elim işte bir cumartesi geçti

2 yorum:

BALLI LOKMAM dedi ki...

bıraksaydın işleri keşke ve onlarla olsaydın. hafta içi zaten yoğuz hafta sonumuz bari doya doya onlarla geçsin...

Şerife dedi ki...

zaten sadece pazar günü tatilim var ama bu hafta mevlüt okuttuğum için cumarteside izin aldım temizlik yapmak için yanlarında olamadım :(