ölüm bize erken gelme

hayatımı ikiye ayıracak olsam anne olmadan önce ve sonra diye adlandırırdım çünkü düşüncelerim fikirlerim ideallerim neşem üzüntüm tamamen değişti sanki içimde saklı gizli bir yer vardıda efe ile gün yüzüne çıktı o tarafım. evet eskisine göre daha fedakar oldum eskisine göre daha duygusal izlediğim bir filmdeki kare aklıma türlü türlü fikirleri getrip ağladığıma yakınlarım çok şahit olmuştur.ya oğlumunda başına gelirse ya mani olmazsam diye kendi dünyamda çok kagalarım oldu.
bu sabah işe geldiğimde fox tv defne joy fosterın ölüm haberini aldığımda çok üzüldüm genç yaşta olmasının yanı sıra oğlum yaşlarında oğlunun olmasına daha çok üzüldüm.küçücük bir bebek annesiz kaldı ve ömrünün en güzel en özel yanlarında hiç olmayacak belki annemi hiç hatırlamıyorum diyecek efem geldi gözlerimin önüne yaşacakları üzüntüleri geldi onun için yaşamak istiyorum o yanının eksik olmasını istemiyorum çünkü o boşluğu dünyada hiç bir varlık dolduramıyor.
defne joy fosterı geçen yıl bir programını canlı izmele fırsatım olmuştu ve orda programa çıkmadan önce yürüyen merdivenlerde karşılaşmıştık ağzına sprey sıkıyordu hatta eşim astım hastası galiba demişti az önce öğrendimki astıma bağlı solunum yetmezliğinden ölmüş

2 yorum:

BALLI LOKMAM dedi ki...

Allah kimseyi ayırmasın evladından, hala şoktayım.. Düşünemiyorum bile kızımı bensiz:((

Şerife dedi ki...

ben hala kendime gelemedim aklım oğlumda akşam olsada bir kez daha görsem doya doya öpsem rabbim bize evlatlarımızı evlatlarımızada bizi bağışlasın