efeye bir haller oluyor

efem çok değişti bugünlerde bense ne yapacağımı bilemiyorum bir asabiyet bir gerginlik bir hırçınlık var ki sormayın gitsin ben alışık değilim kuzucuğumun bu hallerine sürekli benim dediğim olsun ben ne yaparsam yapayım kimse karışmasın istiyor. bir şeylere mi kızgın yoksa ara ara çocuklarda böyle durumlar olurmu bilmiyorum mesela tv izlemek istiyor bense izletmek istemiyorum evde başlıyor bir kavga hayır izliyeceğim oğlum izleme olmaz... uzayıp gidiyor
ve pantolan sevdası gece yatarken gecelik giymek istemiyor pantolanla yatmak istiyor ne dersem diyeyim ikna olmuyor ve malesef bazı geceler o şekilde uyumasına müsade etmek zorunda kalıyorum
ve konuşması öyle ilerlediki verdiği cevaplar beni şok ediyor bu sabah üzerini değiştirirken baya sorun yaşadık bende ona bak sana küserim dedim cevap olarak bana insanlara küsülmez sevilir dedi ben şoklara girdim çünkü 34 aylık bebeğimden alışık değilim bu cevapları duymaya
anneanesine vardığımızda öksüremye başladı babası yine üşüttü galiba dedi bizimki ordan boğazım kurdu su içeyim geçer dedi buda sabah sabah 2. şok oldu
zaman ne çabuk geçiyor efe  ne zaman bu kadar büyüdü hala şaşıyorum kim bilir neler neler yaşayacağız ama ben eski söz dinleyen bizi üzmemek için elinden geleni yapan efemi istiyorum

4 yorum:

Unknown dedi ki...

yakında bir fikrim var diye dolaşır annesi; zamane çocukları çabuk büyüyor zihinsel açıdann.Maşallah efe ye adına yakışır cümleleri ver...iyi akşamlar :)

Şerife dedi ki...

güzel düşüncelerin için teşekkür ederim. insan çalışan anne olunca olası sorunları bile büyük bir dağ gibi görüyor sanırım suçluluk duygusundan kaynaklanıyor kuruntularım belki 24 saat birlikte olsam böyle büyütmeyeceğim

Hande dedi ki...

efenin laflarına bayıldım:)) boğazı kurumuş,su içince geçermiş..küsülmez-sevilirmiş insan..yavrum benim maşallah çok akıllı:)
sanki çalıştığımız için bizlerden öç alıyorlar gibi geliyor bana.benim oğlum da efe..ömer efe:) 19 aylık..biz eve gelince bir haller oluyor çocuğa..istediği yapılmayınca kafasını duvarlara yerlere vuruyor canını acıtıyor..durduk yere bize bakıp çığlık atıyor numaradan ağlıyor göz yaşı dökmeden..
Allah yardımcımız olsun,çocuk büyütmek demirden leblebi çiğnemeye benze lafı doğruymuş:)

Şerife dedi ki...

yazınızı okumak bugune nasip oldu çok geç oldu geçte olsa hoş gelniz
çocuklar hem annelerini hemde babalarını çok özlüyorlar ama bizim cabamızda onlar için