minik eller semaya yükselince

Her geçen gün daha da tatlanarak,şaşırtarak,bazen zorlayarak,çokça güldürerek.geçiyor  sıcacık yuvamızda
Evde beraber olduğumuz sabahlar kahvaltı siparişi veriyor bana artık."Annecim patates kızartırmısın bana?" ya da "bugün gıgı (yumurta) yiyebilirim mi?"  bebeğimi  banyo yaptığımda,her seferinde çılgınca eyleniyoruz vede klasik şarkımızı avaz avaz söylüyoruz bıcı bıcı yaparım tabi efemin sesi ünlü tenor pavarotti gibi çıkınca daha eğlenceli oluyor birde annesini ıslamasa benimle oynaşmasına izin veriyorum ama işimiz bitince bende başta aya sırıl sıklam oluyorum :) ama olsun bence buna değer
Yatmadan önce dua ediyoruz beraber."Allahım efe'yi koru,annesini koru,babasını kepçelerini koru,bize sağlık mutluluk ver,efeye tatlı rüyalar göster,aminnnnn
O küçücük ellerini mevlama açıp dua ediyorya öylesine mutlu oluyorum ki canım yavrum.
Dilerim rabbinini sevdiklerini unutmayan merhametli bir insan olur gerçi bunun adımlarını bana hep gösteriyor mesela bir şey yerken yanında ablası yoksa hemen ablasını sorar canım kuzum

4 yorum:

Deli Anne dedi ki...

maşallah.. onların o saf imanı hatrına ne nurlar yağıyordur ocağımıza :)

Şerife dedi ki...

Allah hiç bir aileyi evlandından mahrum etmesin.ben oğlumsuz hiç yaşamadım sanıyorum sanki öncesi yoktu

Hande dedi ki...

rabbim bana da böyle bir kare görmek nasib etsin inş.

Şerife dedi ki...

rabbim gönülden edilen her duanın karşılığını mutlaka verir eminim ki o günler çok uzakta değildir senin paşada en kısa zamanda en az benim mutlu olduğum kadar seni mutlu edecektir :)