doya doya müzik mustafa ceceli

çok yorucu vede yoğun bir hafta sonu geçirdim ve şuan haftaya 1-0 mağlup başlıyorum hem yorgunum hemde hasta. aslında yoruculuk cuma günü mustafa ceceli konserinde başladı izlediğim en kalabalık konserdi binlerce kişi vardı ve de içeri giremeyen niceleri ben şanslı olanlardandım konser başlamadan yarım saat önce konser yerindeydik ama malesef oturulacak yerler tamamen doluydu bizde şansımıza küserek asma katta ayakta izledik  önce kalabalıkta sahneyi göremiyorduk 1. şarkından sonra kızların yoğun cabaları ile öne geçebildik ayaktata olsa rahatlıkla izledik izlediğim en güzel konserleden biriydi çünkü bütün şarkılarını ezbere biliyordum hiç sıkılmadım ben neden bu şarkıyı bilmiyorum demedim ayrıca sesinin kayıtlı olan seslerinden hiç farkı  yoktu evde işte dinlediğim sesin aynısıydı.birde konserlerde sanatcıların gereksiz yere uzattıkları konuşmalarını sevmiyorum mustafa ceceli tam istediğim gibi az konuşma çok şarkı söyledi herşey çok güzeldi ama bir havanın çok sıcak olması ikincisi hatta en önemlisi canımın yanımda olmaması keyif almamı azaltı keşke yanımda olsaydıda el ele göz göze söyleseydik dönü, hastalıkta sağlıktayı,limon çiçeklerini,bekleyi ve nicelerini ama kısmet değilmiş.aşkıma çok teşekkür ediyorum efeyle ilgilenip konseri izlememe olanak sağladığı ve günlerce beklediğim konserde hayal kırıklığını uğratmadığı için böyle anlarda hep şükrediyorum bana böyle bir eşi nasip ettiği için
umarım bu haftada zevk aldığım bir konser izlerim gece yolcuları bu haftaki gideceğim konser

0 yorum: