çöl çiçeği

biliyorum bu yazıyı okuduğunda kocacağım bana kızacak ben sana gözlerini yorma yavaş yavaş oku demedim mi diye ama ne yapayım sayfaları az olunca 224 sayfayı bir çırpıda okudum.aslında ben fazla hoşlanmam aşk romanlarında yanlışlıkta olsa isim benzerliğide olsa almış bulundum 224 sayfadan ne anladın diye sorsalar kadının gücünün hayatta yenemeyeceği zorluk aşamayacağı engelin olmadığını bir kez daha gördüm ve tabi ki aşk hangi devirde hangi mekanda olursa olsun hep aynı duygu olduğuna bir kez daha şahitlik ettim birde kitabın son bölümünde yeni çıkacak olan kitabında bir bölüm var kitabın ismi ise ufka dokunmak

2 yorum:

neval dedi ki...

niye ya ? iyidir aşk romanları.insanın içini sıcacık tutar aşkına karşı,okudukça sevgin tazelenir aşkına.

Şerife dedi ki...

aslında haklısın aşk tazeleniyor ama çok mu okudum bilmem artık yaşada yaşlanmaya mı başladım bilmiyorum tercihim son zamanlarda öğretici kitaplardan yana