köle bitti

şuan bir kitabı daha bitirmenin mutluluğunu yaşıyorum. köle kitabının her sayfasında hayata dair insalığa dair yeni şeyler öğrendim aynanın ne olduğunu bilmeyen insanlar olduğunu yüzündeki güzelliği bir elbisenin yakışıp yakışmadığını dahi öğrenemeyen , göremeyenbu şekilde yaşayan insanlar olduğunu bu zamanda bu çağda hala 3 kuruş para için insanların evlerini yaşamlarını talan eden insan kılıklı yaratıkların olduğunu ve bunların müslümanım diye geçindiğini öğrendim.
iyi ki okumuşum

1 yorum:

elif thalia dedi ki...

köle kitabını bende okudum ama çok fazla islamı kötüler gizli saklı yazılar buldum merak ettiğim eğer ona zulm edenler müslüman değilde hristiyan olsa bu kadar destek görürmüyü olaylar gün yüzüne çıkarmıydı çok merak ediyorum onun dışında gerçekten yaşadıkları insalık dışı insana yakışmayan olaylar