deniz sevdalısı

ağzımdan düşmeyen dualar içimde korkularla gittik bugun doktora  hastahaneye giderken yol boyunca içim içimi yedi ya kötü birşey olursa ya korktuklarım başıma gelirse diye. korkuyorum iste  rabbim kimseyi o soğuk duvarları olan hastahanelerde çaresiz bırakmasın çok şükür korkulacak bir durumun yokmuş içim öyle rahatladı ki günlerdir sansıcını çekiyor korkumdan gitmiyordum biranda solan yüzüm aydınladı içimi neşe kapladı demekki günlerdir beni huzursuz eden durup dururken ağlamam sebep olan sıkıntı buymuş
hastahaneden ayrılınca oğluma söz verdiğimiz gibi onu sahile götürdük denize taş atmaya.



 çok seviyor oğlum denizi seyretmeyi,taş atmayı, yüzmeyi annesi gibi deniz sevdalısı hava soğuk olduğu için babasıda bende işe gideceğimiz için fazla duramadık efemde isyan etmedi gitmem demedi ama beni parka götürün diye tutturdu babası akşam iş çıkışı efeyide alayım götürelim dedi tamam dedim bir de telefonum çalmazmı ben işe geçince söz verdik bir kere  sözümü tutmazsam aramız açılırdı bundan dolayı  neomarine safari parka götürdüm dedi canım .yani benim paşam yine yapacağını yaptı. :)))
bugun rabbime verdiği sağlık vede oğlum için bir kez daha şükrettim hastahande efe yaşlarında ismi hasan ege olan bir çocuk ve annesi ile tanıştım hasan egenin anneside benim gibi muhasebeciymiş ve oğluna annesi bakıyormuş ama hasan ege benim efem gibi kendi ile barışık bir çocuk değil doktoruda tek kaldığından dolayı arkadaşları olmadığı için bunalıma girmiş demiş çok şükür ki böyle bir sıkıntımız yok efemin yeterince arkadaşı var demek ki aile biryerde yeterli olmuyormuş arkadaşlarında önemi fazlaymış 
oğlumla yaşadağım her an için binlerce şükürler olsun rabbime daiama onu korusun kollasın kazalardan kederden sıkıntıdan uzak tutsun

0 yorum: