efe ve wc :)

sanırım benimle aynı dönemde anne olanların en büyük isteği çocuklarının biran önce bezden kurtulmasıdır.  Efe de şuan bu süreçte Canı isterse anne çişim geldi üstümü çıkar der ve yardım almadan tualete gitmek ister  hatta gider :)Giderkende sen işine bak ben seni çağırırım anne der ama annesi korkusunda tek bırakır mı hayır ve evde bir inatlaşma alır başını gider.Hayır tek kalıcam.. oğlum olmaz bak ben girmem içeri ama kapı açık kalsın ben sana bakayım olurmu anneciğim sana bişey olur diye korkuyorum derim ve  bu inatlaşma uzar gider ve efe pes eder sonunda  onu tualet konusunda hevesli görmek beni çok mutlu ediyor ama bazende efe evin en kuytu köşesine geçmiş ve sesi çıkmaz bir halde olur ve ozaman bilinki efe çiş yapıyor ama söylemiyor ne zaman işi biter ve rahatsız olursa anne ben kaka yaptım der :) bende oğluşuma bu konuda baskı yapmıyorum çünkü biliyorum ki benim tatlım en kısa zamanda köşe başlarını unutacak zaten doktorlarda bu konuda çocuklarınızı utandırmayın diyor

2 yorum:

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Benim 2 numaRAlı oğluşta aynı şeyi yapıyor. hayırlısı bakalım

Şerife dedi ki...

öncelikle hoş geldin:)
ben bu yazıyı yazalı neredeyse 3 ay dolmuş ama bizde gıdım ilerleme yok