EFE İLE AKŞAMLARI

efem bazen oyuna dalıp gitti için bazen canı istemediği için bazenda hasta olduğu için gün içinde fazla yemek yemiyor e doğal olarakta akşamları yatmak üzereyken anne ben açıktım diyor hatta bazen sırf bizimle vakit geçirmek için açıktım diyor uyumak istemiyor öyle masum oluyor ki açıktım diyince zaten gün içinde çalıştığımdan dolayı göremiyorum kuzumu annesinden patetes istemiş çok mu benden olumlu sinyali alınca başlıyor anne içine kepca sık yott koy tamam mı  meme suyu  da kooo  tamammı diye isteklerini sıralıyıp babasının yanına kepçecilik oynamaya gidiyor.istediklerini hazırlayınca öyle iştahlı yiyorki o yedikce ben doyuyorum içime inanılmaz bir mutluluk doğuyor gün içinde onunla vakit geçirememin üzüntüsünü o iştahlı yemesi bir anda silip götürüyor
işte dün akşamda o açıktığı günlerden biriydi ama bu sefer efemin isteği üzürine gıgı ve süt vardı menümüzde her zamanki gibi iştahla yedi bitirdi benim kuzum yemek bitincede uykum geldi diyip ilk defa yatağına ben ısrar etmeden gitti ve yattı efeye her gece babası masal okur ama bu sefer annesi ninni söyledi  saçlarını okşuyarak tam uykuya dalacaktıki elektiriklerimiz gitti ben feneri bulayım derken efeninde uykusu kaçtı yanına gittiğimde anne saçlarımı sevsene dedi bende ninnime kaldığım yerden saçlarını dahada bir hevesle okşayarak uyuttum
ninnideki gibi annesi onu çok severmiş öpermiş
canım bal böceğim annen seni çokk seviyor kuzum

0 yorum: