İLK GÜN...

canım oğlum
kıymetlim seninle birlikte  huzur dolu yaşamım dahada renklendi. Dahada bir güzel oldu rabbimim bana vermiş olduğu en güzel en özel hediyesin bu yüzdende seninle yaşadığım her an benim için kıymetli. Bugune kadar seninle yaşadığımız  her güzel anı elimden geldiği sürece not etmeye çalıştım çünkü biliyorum ki ilerde not ettiğim her anı gülerek  neşeyle okuycağız işte bu yolda bir adım daga attım ve bizim için gelecekte ki güzel günlerimize biraz daha renk katmak daha az unutmak için annen burada iyimki hayatımdasın iyi ki yanımda kalbimde hemde kalbimin en güzel yerindesin
seni çok seviyorum anneciğim

2 yorum:

eslemce dedi ki...

Canım çok güzel yapmışsın,daha yeni farkediyorum blogu,sende hiç söylemedin ama aşk olsun.
Hayırlısı olsun tatlım

Şerife dedi ki...

teşekkür ederim bu sayfayı açmamda ilham kaynağım olduğun için ayrıca teşekkür ederim sayende anılarımız dahada bir güzel olacak