efe ve dayısı

kendimi çok şanslı hissediyorum çünkü ailem annem babam kardeşlerim hatta tüm yakınlarım oğluma çok ilgi gösteriyor hani bazen insanlarda yapmacılık olur sizde bunu hissedersinizya ben işte bunu ailemde zerre kadar hissetmiyorum kardeşlerim oğlumu baş tacı yaptılar efe ne derse o olur ne isterse yapılır hiç ikiletilmez annem babamsa sanki torunları değilde kendi çocukları hatta bizden bile kıymetli
canım ailem iyi ki varsınız iyi ki sizlere sahibim rabbim bu dünyada acınızı göstermesin hep birlikte hep el ele olalım ailemizden gülücükler neşeler eksik olmasın çoğalsın gitsin sevinçlerimiz nazarlardan korusun rabbim
sevmek sevilmek bu dünyadaki en güzel en kıymetli duygulardan biri
yukardaki videodan bu sevgi demetinden sadece biri canım oğlum ve dayısının bilgisayar macerası

2 yorum:

eslemce dedi ki...

:):):) çok güldüm ya.ne tatlı maşallah canım.
Allah nazarlardan saklasın

Şerife dedi ki...

o videoyu çektiğimde ikisininde haberi yoktu o kadar hoşuma gittiki kendince oğlumun rep yapması hemen o anı kayda aldım.