pazar gezmecesi


oğlumun ve bütün ailenin en sevdiği gün PAZAR günü. Genelde efenin istegi üzerine alış veriş merkezkerindeki oyun parkları uğrak mekanlarımız oluyor pazar günleri .Her ne kadar  kalabalıktan çabuk sıkılsamda oğlumlayken hiç birşeyin önemi kalmıyor   yeterki o mutlu olsun ben sıkılmayada razıyım aslında sıkılmamdaki sebep çok gürültülü yerler olması gezbedeki alış veriş merkeziydi bu haftaki mekanımız.  hiç planlamamıştık gitmeyi bir anda oluştu hadi gidelim dedik ve hazırlandık  evde hazırlanırken efem bir anda durgunlaştı masumlaştı  anne sen pantolan giymişsin babam gymiş ablam giymiş ben niye giymedim diye buruklaştı bende efeme anlattım çalıştığım içinde evde kalmadığımı ve tüm giysilerin anneanede olduğunu bende az kıyafet olduğunu olan kıyafetlerinden çamaşır makinasında olduğunu hı hı evet evet anladım dedi benim kuşum  bu seferlik böyle olsun anneciğim şimdi anneanenlerin ordan gitmiyeceğiz dedim ve kabul etti  eşortmanlarla gitmeyi ve yarm saatlik yolculuktan sonra gebzedeydik nasıl eğlendi kuşun aklına ne gelirse ne eserse bindi koştu gülücükler. saçtı 
her gün beni şaşırtıyor mesela bu seferde oyun oynadığı yerde çocukların enerjilerini kolaylıkla dağatacakları bir oyun evi yapmışlar içine giren çocuklar zor parkulalardan geçiyor(onlara göre :))hopluyorlar, zıplıyorlar sanki çok büyük başarılara imza atmış gibi anne ve babalarına selamlar variyorlar sonundada  küçük topların olduğu bölüme geçiyorlar efemde oraya geçince başladı basket atmaya her ne kadar beceremesede top potaya giremesede oradaki çocuklardan sadece benim oğlumun potayı fark etmesi benim için gurur vericydi diğer çocuklar rasgele oynuyorlardı ondan sonra diğer çocuklarda potaya top atmaya başladı efe koşturucam hopluyacağım zımlayacağım derken eve dönüş yolunda kollarımda uyudu kaldı gerçi efe bebekliğinden buyana arabalarda hep uyur ama :)))

0 yorum: