annesi şaşırmaya efe şaşırtmaya devam ediyor

ben şaşırmaya efede şaşırtmaya devam ediyor. efede son 2 ayda öyle çok değişiklikler oldu ki  hangi birini anlatsam mesela sakız çiynemesine bayılırıyorum öyle tatlı oluyor ki dudakları şekilde şekile giriyor vede yutmuyor ben yutar diye telaşa kapılıp ara ara bakıyorum ama hala ağzında sakızı işte tam böyle anlarda şerife bak kızım oğlun artık büyüdü diyorum.
bir başka değişiklik abi olduğunu büyüdüğünü düşünüyor kendinden küçük biri yanında olduğunda bu dahada açığa çıkıyor hafta sonu ege annesi ile misafirimizde ege yemek yemeyince bak ben yerim tamam mı diyip egenin yemek yemesini yardımcı oluyordu yada ege yaramazlık yapınca bak ben yapmıyorum ben uslu duruyorum ege yapıyor diyip nasıl bir gururlanıyordu
bir diğeride masal dinlemesi her ne kadar babası anlatsada ben kıskansamda :)öyle mutlu dinliyor ki  hemen mışıl mışıl uyuyor hatta bazen kendide anlatmaya çalıyor bir varmış bir yokmuş diyemiyor bir yokmuş fil abi vamış diyip devam ediyor :)))
hayatmızda artıların olduğu gibi eksilerimizde yok değil önceden eve benimle uyumak için ısrar etmezdi ama şimdi hemn uyuyana kadar yanında olmamı istiyor ben onunla onun yanında yatacağım babasıda baş ucumuzda bize masal anlatacak bazende hiç huyu değildi geceleri uyanında yanında yatmamı istiyor o anlarda bana öyle sıkı sarılıyorki bende yanında kalkamya kıyamıyorum galiba gün içinde oğlum beni özlüyor
gececek kulum gececek birtanem bu günleri ilerde tebessümle hatırlayacağız bir gün gelecek annen seni o tatlı uykundan uyandırmayacak soğukta sıcakta yollara düşürmeyecek

0 yorum: