yeni konserler

bu aralar o  kadar yoğunum ki nefes almaya vaktim yok.işleri ucu ucuna yetiştiriyorum raporlar yazışmalar fakslar derken günler geçiyor kitap okumaya bile vaktim kalmıyor sadece pazar günleri nefes alabiliyorum çünkü canım kıymetlim oğlum yanımda kollarımda oluyor :)
geçen  hafta çok yoğun olmakla birlikte eğlencelide geçti çünkü 2 gece üst üste konsere gitme imkanı buldum birincisi gece yolcuları konseriydi umduğumu bulamadım malesef çok fazla beklentim vardı ama hüsranla sonuçlandı yada yüksek sadakat konserindeki enerjiyi aradım ama bulamadım konserdeki tek eğlencemiz gurupca bas gitardaki semih keçeci oldu çünkü konser boyunca yerinde hiç durmadı sürekli hopladı zıpladı kendini o kadar çok kaptırdıki nerdeyse solist olacaktı arkadaşları arada sakin ol diyor ama kime umru bile duymuyor
2. konser nihat doğan konseriydi  sırf merakımdan gittim medyadaki gibimi yoksa herşey oyundan ibaretmi diye ama medyadakinin aynısı tek farkı diğer şarkıcılara göre daha samimi çünkü kimseyi kırmak istemedi diyebilirim ki herkeske tek tek ilgilendi resim çekindi istekleri yerine getirdi ve ona ayrılan sürenin 1,5 saat üstüne çıktı ve facebooktaki geyikler hakkında ne kadar kırıldığını yanlış tanıtıldığını açıkladı bize ama meydayaya da hak vermek gerek çünkü bazen tiye alınacak kadar konuşmalar yapıyor :)
bizde resim çektirenlerdendik ama malasef fotograf makinasının azizliğine uğradık artık başka sefere diyelim
efe nihat doğanı çok sevdi tüm pazar bitanesinden bitanesine şarkısını söyleyip durdu yarım yamalak konuşuyor şarkılar söylüyorya öyle hoşuma gidiyor ki paşam benim cuma ve cumartesi konserleden dolayı anneannesinde uyudu dün gece beraberdik gece birlikte yatalım dedi tamam dedim tüm gece meleğim bana sarıldı uykulu uykulu yanaklarımı sevdi beni özlediğini bilmek beni çok mutlu ediyor şuan bi kanatım eksik oda olsa mutluluktan ucacağım

2 yorum:

Asahhara dedi ki...

:) Efe, Nihat Doğan'ı sevmişe benziyor :)

Şerife dedi ki...

hemde çok ama sadece bitanesinden bitanesineyi öğrenebildi çünkü diğerlerini anlayamadı daha şemmammi diyemiyor :)))