Alışamamak


İstinasız her duasında Allahtan  ikisinin de aynı anda canını almasını ya da en önce kendinin  ölmesi için dua ederdi, annen benden önce ölürse ben mahfolurum hiçbir  yere sığamam derdi canım babam çok ama çok içten dua etmiş annemi bize emanet etti gitti ebedi hayatına çok erken oldu o kadar erken ki alışmak sabretmek  bazen imkansız oluyor.
Kendime üzülüyorum babasızlığıma üzülüyorum ama en çok annemin eşsizliğine üzülüyorum yatmıyor aylardır odasında  nasıl yatsın ki  33 yıl göğsünde uyuduğun adam yok  koca yatak sadece ona  ait artık  alışkın olduğu kalp atışları yok.
Dün gece kuzenlerim vardı evde babam vefat ettiğinden beri neredeyse her akşam annemlerdeler anneme biraz neşe biraz umut biraz huzur vermek için . İnsan böyle anlarda anlıyor iyilik etmenin güzelliğini annem sevilen hemde çok sevilen bir hala. Annemin babamı düşünmemesi için ellerinden geleni yapıyorlar dün gece yarısı herkes sevdiği şarkıyı paylaştı biz annemi mutlu edelim derken annem yine dalıp gidip gözleri doldu . İçim parçalanıyor öyle olunca artık iyice biliyorum ki annem üzüldüğünde burnu kıpkırmızı oluyor kendini sıkmaktan. Ah annem acılarını dindirecek bir şeyler gelse elimden ama ellerim bomboş çünkü aynı acı beni kasıp kavuruyor

0 yorum: