Maziden kalma bir şarkı

Bugünlerde çok duygusalım dalıp dalıp geçmişe gidiyorum.Bundan yıllar yıllar öncesine küçücük bir kızken hiç ummadığım anda tattığım aşkla değişmişti dünyam şimdi ise elimde olmadan o dönemde dinlediğim şarkıları tekrar tekrar dinliyorum ve istem dışı gözlerim yaşlarla doluyor.
Saatlerce ağladığım şarkılardan biride ''Nelly Furtedo ve şarkısı Try''  ah benim için ne kadar çok anlamı var
Çok şükür ki onca göz yaşı onca acıdan sonra ilk aşkımla 6 yıldır evliyim ve ilk gün kinden daha da çok seviyorum

3 yorum:

adaşehir dedi ki...

İnşallah mutluluğunuz ve aşkınız hiç bozulmaz, her daim artarak devam eder.

Unknown dedi ki...

sabrın sonu selamet dedittirdin bana.ne mutlu sana ve hiç bozulmasın mutluluğun.
sevgiler

Unknown dedi ki...

sabrın sonu selamet dedittirdin bana.ne mutlu sana ve hiç bozulmasın mutluluğun.
sevgiler