deniz...........

DENİZ bu kelimeyi telaafuz ederken bile huzur buluyorum.Benim için ayrı bir tılsımı var ve karşı karşıya geldiğimizde hissettiğim haz tarifsiz.Büyülenip kalıyorum maviliğine.Deniz demek huzur demek deniz demek kafa dinlemek deniz demek saatlerce gülmek demek deniz demek bi çok şeyi unutmak demek deniz demek Efe'mi her zaman ki halinden daha mutlu görmek demek.Deniz demek yuvamızın son üyesinin kendine güvenini özgürlüğünü görmek demek.Deniz demek aşık olduğum adam hayran hayran bakmak demek
İşte bizim için yaz ayları her zaman özel kalacak ve biz her yıl yaz aylarını iple çekip bittiğinde başımızı öne eğip ufffff çok kısa sürdü diyeceğiz.
Resim çekme konusunda amatör ama çok istekli olan ben sanırım kendimce en güzel kareleri yine denizde yakalıyorum ve en çok deniz resimlerimizi seviyorum
İşte bu yılın iple çektiğimiz deniz maceramızdan kareler :)







4 yorum:

Unknown dedi ki...

ne güzel resimler.mutluluğun çoğalması dileğiyle.

Mucit Anne dedi ki...

Tüm çocuklar denize bayılıyor. Maşallah kuzularınıza.

Deniz dedi ki...

maasallah cocuklariniza. o kadar deniz demek diye guzel hislerinizi yazmissiniz ellerinize saglik benim adim da deniz ve yasadigim yerde deniz sarap tanrisi Dynasosa adanmis adak demek ;) konuyla alakali olmadi ama yazinizi okurken aklima geldi paylasiyim dedim.

Bu arada biz henuz cocuklari gercek bir dneize sokamadik hala havuzla idare ediyoruz. ins biz de sizin gibi guzel bir deniz tatili yapabiliriz

bademlebuduk dedi ki...

Güzel kareler bence fotoğraf çekmekten vazgeçme