Tatlı dillim (16.AY SONU)


Dünyanın en özel en güzel en tatlı kızı (tabi ki benim gözümde :) ) bitanecik  yavrum
Dünyada doLu dolu 16 ayı geride bıraktın  ve bu ayları geride bırakırken gönlümün sarayında öylesine şaşalı öylesine ihtişamlı bir taht kurdun ki bitanem sanki 27 yıllık ömrümde sensiz bir saniyem bile geçmedi
Bu ay gamzenle parlayan nur yüzüne tatlı dilin eklendi ve ben dahil ailede ki herkesin göz bebeğisin
Ezan okunduğu an sanki beyninde bir şimsek çakıyor ve heyecanla bir bir demeye başlıyorsun işte o an gururla,sevgiyle,aşkla,coşkuyla seni defalarca öpüyorum kokluyorum bunu yapamadığım anlar da gözlerimle sevgimi kipriğinin ucundan göz bebeğine gönderiyorum.
Çok dikkatlisin tıpkı abin gibi tıpkı baban gibi.Evde kaç tane ayakkabı olursa olsun hangisi kime ait biliyorsun.Biz dışarı çıkmak için hazırlanırken sen bizim ayakkabılarımızı getirmenin derdine düşüyorsun ne muhteşem bir duygu bize gösterdiğin özeni bize gösterdiğin sevgiyi görmek
Koşmak yürümek artık senin için basit şeyler yeni keşiflerin var mesela taş alıp denize atmak ''hooop atiiim '' derken yüzünde başarmanın verdiği tatlı edayı görebiliyorum
Birde küçük basamaklardan zıplamayı öğrendim ''hoppala.'' nidalarıyla
Annem senin en iyi arkadaşın yoldaşın bazen bıktırıyorsun onu günde en az 200 kere ''anneanne'' diye etrafında dolanıyorsun ve çoğu akşam işten geldiğimde annemizi aç buluyorum yemek yemeye fırsatı olmamış halde ama hiç gocunmuyor sanki canına okuyan sen değilmişsin gibi seni deli gibi seviyor belki bu yüzden sende onu çok seviyorsun yani duygularınız karşıklı
Evde biri ayrılacağı zaman yolcu eden ilk kişi sen oluyorsun gamzelim kocan bir gülümseme ile baybay dede yada baybay teyze diye biliyorsun
Herşeyden bahsettimde abi aşkını sonlara bıraktım.Kimselerde görmediğim güçlü bir abi kardeş sevginiz var senin sevgin şimdilik ağır basıyor öyle çok seviyorsun ki abine hitabın hep ''abibi'' yani abicim
Oda seni çok seviyor geçen gün seni asansörde unuttuk evet bunu yaptık çünkü her zaman sen önce çıkarsın alışmış olduğumuz düzeni bozdun ve aniden kapı kapandı bu süreç 10 saniye belki sürmedi ama  abin göz yaşlarına boğuldu sana bişey olduğu için çok korktu rabbim sevginizi daim etsin
Bu ayın belki en önemli gelişmesi geçmek bilmeyen pişiğindi kremler fayda etmeyince doktor  inek sütüne alerjin olabileceğinden şüphelendi ve kan testi istedi senin kanın alınırken yanında duramadım ama çığlıklarını duymamak imkansızdı o sesini duyduğum an vücudumda kuru hiç bir zerre kalmadı kan ter içinde kaldım sonlara doğru cesaretimi toplayıp yanına geldim seni kurtarmamı istiyordun ama yapamadım :(
3 gün sonra sonuçları aldık çok şükür yokmuş alerjin şimdilerde pişik geçmek üzere annemle beraber deren bir oh çekti pişiğin geçmesine
Bazen soruyorum sana kızım doktor nereni açıttı diye hemen kolunu gösteriyorsun bunu hatırlaman sorduğum sorunun anlamını bilmen beni çok şaşırtıyor
Son olarak bu ay banyo yapmaya alıştın hemde bizi bıktıracak kadar bıcı bıcı yapalım mı sözünü duyar duymaz  fişek gibi fırlıyorsun banyoya hemen üstünü çıkarmaya çalışıyorsun bazende biz bişey demediğimiz halde banyo önünde nöbet tutup bıcı bıcı yapana kadar ağlıyorsun
Ve hayata merhaba dediğin her yeni günde ilk sözün BABA oluyor
Rabbim sağlığına sağlık mutluluğuna mutluluk katsın bitanem nazarlar,kazalar,belalar senden uzak dursun seni çok seviyorum ve daima seveceğim
ANNEN

1 yorum:

Zeynepozturk dedi ki...

Merhaba postuma yaptığınız yorumla keşfettim sizi çok memnun oldum bundan sonra bende takipteyim.. görüşmek üzere :) sevgiler..