love

Gülmeyi kahkaha atmayı o kadar çok özlemişim ki bunu ancak gülmekten gözlerimden yaşlar geldiği şu günlerde anladım.Evet bu aralar çok ama çok mutluyum özel bir sebebi yok sadece yol arkadaşım  canım kocam yıllık izinde ve hep bazı işleri toparlamak için gün boyu benim iş yerimde 
Aynı evi paylaşmamıza rağmen gün boyu işte olmaktan sonra çocuklardan kendimize zaman ayırmayalı baya olmuş özlemişim kocamı
Şimdide artı yaptığımız bişey yok ama 24 saatimiz bir geçiyor o çalışırken ben ikramlar yaparak zorla verdirdiğim molalarla beni güldürmen bir yolunun buluyor ben yeter artık deyip kaçıyorum.
Sabahları aynaya baktığım da gülen mutlu bir şerife görüyorum ve ben bu şerifeyi görmeyeli o kadar çok olmuştu ki  çok ihtiyacım var mış eskisi gibi sadece ikimizin olduğu dakikaları yaşamaya 

0 yorum: