İlk kavga

Efe Esloş doğduğundan beri çok belli etmese de kıskanıyordu kardeşini.Başlarda çok belirgin olmayan kıskançlık aylar ilerledikçe gün yüzüne çıkmaya başladı.
Bu sabah Efe oyun oynuyor biz kahvaltı yapıyoruz Eslem abisinin oyununa dahil olmak istedi tabi her zaman ki gibi Efe kabul etmedi.İşte ne olduysa ondan sonra oldu :)
Eslem çok sinirlendi abisine klasik kız gibi çığlık atıp ısırmaya kalktı abisini başardı da buna sinirlenen abi poposuna ardı ardına tokat atmaya başladı ikisinin arasında kaldım hangisini sakinleştireceği mi bilemedim.
Bu kavga ilk kavgaları oldu tuzu biberidir kardeşliğin küçük sürtüşmeler bende kardeşlerimle haddi  hesabı  olmayan kavgalar etmişimdir çocukluğumda. Dilerim her zaman benim kardeşlerimle kurduğum bağ gibi aralarında güçlü bir bağ olur VE BİR BİRLERİNİ HEP ÇOK SEVERLER.....


2 yorum:

Unknown dedi ki...

İnşallah sımsıkı tutunurlar birbirlerine...

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))
Hayrılı Ramazanlar…