MECAZ !!!!!!!


Efe paşa bir çok kelimenin anlamı biliyor ve onun kendine güvenli özgür hali beni çok mutlu ediyor.Her gün bende onunla hayata sıfırdan başlayıp yeni şeyler öğreniyorum.Bu aralar her konuştuğumuza dikkat eder olduk çünkü bizim paşa MECAZ kelimesinin anlamını bilmiyor :)
Evde geçen muhabbetler ve Efe'nin hayretler içerinde kalması
Bu şarkıya bayılıyorum. Kim bayılıyor Anne hastamı :)
Poşetleri taşırken kolum koptu. Ama hala kolun yerinde şaka mı yapıyorsun :)
Onun pişkinliğine bir anlam veremedik Kim pişmiş baba 

Bu ve benzeri günlük hayatımızın olmazsa olmazı mecaz cümlelere hiç olmadığı kadar katıla katıla gülüyorum evin içinde küçük bir bıdığın olması ne güzel bir duygu J



4 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

Çok hoşsunuz, bayılıyorum sizin bu hallerinize, Maşallah Allah daim etsin :) Selamlar canım

Blogcu Sultan dedi ki...

çok güzel ya çok güldüm:))

Gurme Şirine dedi ki...

maşallah...

Unknown dedi ki...

Çok tanıdık geldi cümleler çokk Şerife :)))