Sözüm söz

Bu kararım tarihe geçsin diye not alıyorum.Bir çok kadın gibi bende fazla kilolarımdan şikayetçiyim ve itiraf etmek gerekirse kurtulmak için gerekli özveriyi göstermiyorum.Bugün aldığım kararla şuan itibari ile elimden geleni yapmak için kendime söz veriyorum.Üzerime yapışıp kalan  10 kilodan kurtulmak istiyorum şuan 60 kiloyum  hedefim 50 kilo önüme şu zamana kadar vereceğim diye hedef koymuyorum ama en kıza zamanda kurtulmak için elimden geleni yapacağım
Çok değil bundan 6 yıl önce 48 kilo civarlarındaydım  yeni evli olduğum dönemde bu kadar zayıf gelin mi olur sözleri ile bunalıma girmiştim birde üstüne hamilelik eklenince değişen hormonlarla yedikçe yemiştim  ve 23 kilo birden almıştım tam toparlanmaya başlamıştım 58 kiloya düşmüştüm 2. kez hamile kaldım ve doğumdan sonra geçen 1 yıl içerisinde 60 kiloda kaldım
Bir çok kez başlayıp pes ettiğim için evdekilere bu durumdan bahsetmiyeceğim inşallah rabbim bu konuda yardımcım olur hadi ras gele diyorum kendime

6 yorum:

Ülkü dedi ki...

Rast gele :)) sen böylede gayet iyisin bence :)

Blogcu Sultan dedi ki...

60 kilo çok fazla değil bence :) ama sen rahatsızsan sen bilirsin san kolay gelsin inşallah istediğin kiloya ulaşırsın.

GeCe dedi ki...

çok değilsin ama her insan istediği kiloda mutlu oluyor hadi bakalım hepimize kolay gelsin

Hatice Mungan dedi ki...

Üüüüffff ben de mi baslasam ne? Size kolay gelsin. Insaallah basaracaksiniz.

Mirayın annesi dedi ki...

allah kolaylık versin canım..

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

kolaylıklar diliyorum ben de 6 istiyorum..çalışmak lazım demi :) bi ara ben de uğraşacağım inşallah..