13. Ayında Eslem























13. Ayda Esloşumda çok değişim oldu hangi birinden başlasam bilemedim.

  1. Geçen 12 ayda hiç rastlamadığım için bu ay uykusunun içinde korkarak ağlaması beni tedirgin etmişti araştırdığımda gördüm ki bu ayda çocukların uykuları bölünmeye başlayabilirmiş. Artık rüya görmeye başladığından bundan etkilene bilirlermiş  yani ağlaması bundanmış.Bu durumu öğrendiğimden beri dua ediyorum güzel rüyalar görmesi için
  2. Her şeyi kendi yapmak istiyor kendi kendine soyunmak,giyinmek, yemek kendi yapma isteği beni çok mutlu ediyor.
  3. Geçen aylara göre bu ay kıyafetlerindeki lekeleri çıkarmak daha zorlaştı.Hem kendi kendine yeme isteği hem havaların ısınması ile sokakta koşuşturması sonucu çıkması neredeyse imkansız lekeleri olmaya başladı :)
  4. Telefon her çaldığın ben yanında olsam bile anne demeye başlıyor sonra alıp güya benimle konuşuyor.Kapı zili çalındığında babasının geldiğini düşünüyor zil sesini duyduğu an sevinçle baba baba demeye başlıyor
  5. Kaşif dora gibi bu ay sürekli bir yaramazlık peşinde Koltuğa tırmanmaya çalışıyor ve başarıyor da
  6. Tam anlamı ile kendi başına yürümemesi beni üzüyordu ve kandil gecesi en büyük duam onun tek başına yürümesiydi çok şükür rabbim duamı çok kısa zamanda kabul etti.Ertesi gün aniden sanki uzun zamandır yürüyormuş gibi yürümeye başladı
  7. 80 cm boyunda ve 10 kg prensesim ve bıngıldağı kapandı
  8. Saklambaç oynamak ve eline aldığı başörtümü yüzüne kapayıp beni korkutmak en sevdiği oyun bu aralar
  9. Artık susadığında ya da açıktığını da kolaylıkla kendini ifade edebiliyor istediği şeylere mama diyor çok istediği şeylere ise mami diyor ve şekilde durumun aciliyetini anlıyorum.
  10. Kedilere bayılıyor kediyi gördüğü an kendinden geçiyor tedi tedi diyerek :) ve tüm hayvanların ismi eslemce tedi
  11. Şarkı dinlemek en zevk aldığı şeylerden biri ve hala favori şarkısı Gülşen yatcaz kalkcaz
  12. Artık abisi ile oyun oynaya biliyor hatta oyuncak tabak çatallarla abisine yemek bile yediyor bu durumdan sanırım çok gurur duyuyor çünkü her kaşıktı gülme kırizine giriyor tabi bende
  13. Gece biberonla mama veriyorum ve benim bilmiş kızım kendi içmek istiyor içiyo rda
  14. Yeni çıkan meyvelerden karpuz ve kavundan çok hoşlanmadı ama  eriğe bayıldı annesinin kızı
  15. Yediği şeyleri paylaşacak gibi bize uzatıyor tam ağzımızı açtığımız an çekiyor güya bizi kandırıyor bu durumdan çok keyif alıyor
  16. Uykusu geldi an kendi kendine yastığa yatıp nen nen demeye başlıyor eee artık beni uyut sinyali oluyor bu durum
  17. Abisinin bisikletine binmekten çok hoşlanıyor  tabi olan anneanneye oluyor o bisikletin üstünde akşama kadar kaç tur attıklarının hadi hesabı yok
Çok şükür  sağlıkla sıhatle bir ayı daha geride bıraktık şuan resmi çalışma masamın baş ucunda her göz göze geldiğim an mutluluktan uçuyorum  iyi ki ama iyi ki doğmuş yol arkadaşım.

3 yorum:

Mirayın annesi dedi ki...

allah sağlık sıhhat versin inşallah..sevgiler..

GeCe dedi ki...

maşallah çok tatlı olmus saçları ise şahane bizim hala uzamadı :(

emreyle hayat dedi ki...

maaşallah kocaman olmuş bile :) sağlıkla büyüsün inşallah