MÜZİK

''Müzik'' ne kadar hoş bir kelime ne çok şey barındırıyor içinde dünya gibi.Severim müzik dinlemeyi sıkıldığımda,mutlu olduğumda,hüzünlendiğim de,temizlik yaparken,yemek pişirirken, ütü yaparken,fatura keserken hayatımın hemen hemen her yerinde  mutlaka müzik vardır ayırmam tarzları her birinin ayrı bir güzelliği var. Elbette gönlümde yatanda var hiç bir müzik latin müzikleri kadar etkileyemez beni benim için ayrı bir tını, ayrı bir melodi, ayrı bir dinginlik  latin müzikleri maalesef etrafımda benin kadar seven yok
Bizim aile müziği çok sever eşim için sözlerden çok ensturumanlar önemlidir. Onunla keşfettim kemanın güzelliğini,üflemeleri çalgıların derinliğini.
Çocuklarım sayesinde güncel şarkılardan haberdarım bazen rast gele açılan bir müzik kanalında ki şarkı günlerce evimize misafir olabiliyor.Bunlardan en sonuncusu GÜLŞEN ve şarkısı hooooop ordayım evin küçük prensesi coşuyor bu şarkıda hele birde abisi eşlik ediyorsa Esloş'tan keyiflisi yok
Düşünüyorum da her şeyi dert eden ben yaradanın benim için verdiği güzellikleri nasıl es geçebiliyorum ki
Aslında mutluluk avuçlarımızda görmeyi bilirsek dosttan gelen sıcacık bir selam yada en umutsuz olduğunda ailenden gelen içten bir destek yada evlatlarının sağlıklı nefes alması ya da ömrüm dediğin diğer yarının seni senden daha çok sevmesi her sabah gülümseyerek günaydın demesi..


1 yorum:

Satır Arası dedi ki...

Merhaba
Bende çok severim müziği hatta müziksiz duramam. Ruh halime göre değişir dinlediğim tarz ama son yıllarda enstrümantal müzik türü daha bir ruhumu dinlendiriyor.
Ve gerçektende yanıbaşımıdakilerin kıymetini bilmek gerek.
İyi akşamlar.