Debriyaj-Fren-Gaz=STRES

Hafta sonu direksiyon sınavım var  bende bir sıkıntı bir gerginlik sorma gitsin.Ya yapamazsam ya bildiğim her şeyi unutursam ya kalırsam ya heyecanlanırsam ya gazla freni karıştırırsam gibi evhamlarla  günlerim geçiyor.
Çok şükür ki tam puanlarla motor,ilk vardım ve trafiği geçtim ama iş uygulamaya gelince korkuyorum.
Bizim araba otomatik vites ama sınavda kullanacağım araba otomatik değil öncelikle debriyajlı arabaya alışmam çok güç oldu vitesi değiştirmekte ayrı bir sorun :(
Bazen cesaretim geliyor her şeyi yapa bileceğime inanıyorum bazense tam tersi hele geri geri gitmek arabayı yolunda tutmak benim için çok güç resmen ecel terleri döküyorum
Sanırım eşim için komik bir durumdayım dert ettiği şeye bak büyütülecek ne var ki diye söylenip duruyor kolay olsa yaparım herhalde diyecek oluyorum susuyorum sınav cumartesi günü ve ben çok gerginim
Bu hayatta kurduğum hedefler arasında ehliyet almak en önlerde  ve hedefime ulaşmak için sadece bir adım kaldı beni korkutan son adım.
Umarım o gün serin kanlı olup bildiğim her şeyi uygularım.
Şunu da biliyorum ki iyi ki eşim var yoksa o direksiyon hocasının anlattıkları ile geçebilme ihtimalim bile yok
Her konuda olduğu gibi bu konuda da en büyük destekçim ama biraz asabi kabul etmese de :)

                                                   Bu sıralar en büyük kabusum bu üçlü :)


12 yorum:

safir dedi ki...

benimde 18ime girer girmez ilk hedefimdi ehliyet 27 yaşındayım daha yeni cesaret edip yazıldım :) umarım sınavın gayet güzel geçer ve ehliyetini alırsın darısıda benim başıma olur (en azından otomatik vites kullanmışlığın var,atlatırsın) :) başarılar

safir dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
safir dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
safir dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
safir dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
safir dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
safir dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
safir dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
safir dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
safir dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
safir dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
safir dedi ki...

çok özür dilerim elli tane yorum olmuş. internet hata verdi. silersiniz artık fazladan on tane olan yorumu :)