İyi ki doğdun Eslem


Hiç hesapta yokken çıkıp gelmiştin babanla yaptığımız onca plan alt üst olmuştu bizim planladığımızdan tam 7 yıl önce aramıza katıldın prensesim o günlerde böyle mutlu olacağımı bilsem, saatlerce ağlar mıydım neden hamile kaldım ki şimdi sırası mıydı diye. Oysa tam sırasıymış kızım oysa hep seni beklermiş anneciğin.
1 yaşını doldurdun kos koca 365 gün geride kaldı dün gibi sanki herşey öyle hızlı geçti ki zaman şaşıp kalıyorum. Benim için en özel an bana bilinç olarak anne dediğin adı bitanem
Sana bakmaya koklamaya doyamıyorum işte bu yüzden uykusuzluğum hiç umurum da olmadı ve gecenin bir yarısı kıkırdaşarak seninle doyasıya oyunlar oynadım.Biliyorum ömrümüzde up uzun güzel yıllar bizi bekliyor ve biliyorum ki her anımız her yeni tecrübemiz bir öncekinden daha heyecanlı olacak mesela henüz ilk adımını atamadın sabırsızlıkla adım atacağın günü bekliyoruz.
Canım kızım abini ilk hissettiğim andan bu yana hep KAHRAMANIM diye sevdim en çok o kelime yakıştı abiciğine sense YOL ARKADAŞIMSIN
Abinle ikimizin şarkısı Yeni Türküden yağmur’un elleriydi  ilk göz göze geldiğimde kulağına bu şarkıyı fısıldamıştım seninle bir şarkımız var Thalia'dan Bendita  :)
Bil ki bitanem annenizin bu hayat dair yaptığı ne varsa hepsi ama hepsi sizin için canımdan öte çook seviyorum sizi iyi ki doğmuşsunuz
 Şaşkın ördeklerim sizi çoooooooooooooooooooooooooook seviyorum
 Bu konuda çok becerikli olmasam da ilk doğum günü kıyafetini ben hazırlamak istedim ve eteğini ben yaptım.
 Çok mutluyduk biz o gün çoook tek eksiğimiz babamızdı
Nice güzel günler daha görürsüz inşallah sağlıkla huzurla ve mutlulukla

6 yorum:

reyhane dedi ki...

Nice güzel yaşlara cici kıza

Handan dedi ki...

Nice yıllara:)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Nice mutlu senelere...

Unknown dedi ki...

Herşey ne kadar güzel olmuş bayıldım hepsine.Esleme nice sağlıklı glücüklerinin eksik olmadığı nice nice mutlu yıllar dilerim:)
sevgiler

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

ah negüzeldir yeni yas kutlamasi,özeldir,dogum günü yeni yasi kutlu olsun!

Gülten Bostancı dedi ki...

ig de gördük resimlerini çok tatlı maşallah :)) Allah nice güzel yaşlar nasip etsin