Eslemce hayat

Yaptığım araştırmalarda 7. ve 8.aylarında bebeklerin çıkardığı seslerin hiçbirinin bir anlamı olmadığı yazıyor baba der ama babasına değil sadece taklit eder diyor değerli doktorlar  içimi serinleten bu yazılar maalesef bendeki etkisini zamanla kaybetti  bu konuda kendinden emin konuşan doktorlara benim kızı göstermek isterdim çünkü Eslemin 7,5 aylık hayatında gelişen kelime haznesi şu şekilde
Anneannesini gördü an :Annem annem annem
Babasını gördüğü an:Babam babam ba-ba
Abisini ile iletişime geçtiği an:Api api a-pi
Dayısına seslenirken :Fa-ti fa-ti (fatih)
ve beni görünce yani annesini görünce tepki hep aynı ma-ma ma-mam  sanırım beni kocaman bir biberen olarak görüyor yada dev bir pasta  yoksa aklıma bişey gelmiyor küçük bir ihtimalde olsa ispanyolca sevdiğim için ispanyolca anne demekte istiyor olabilir :)
Prenses tam bir taklitçi sabahları acele etmesi için genelde Efe'ye hadi hadi derim ben hadi dedikçe oda hadi diyor :)İşe başlıyalı sadece bir ay olmasına rağmen annemle resmen kenetlendiler ben saatleri sayıp koşa koşa ona giderken o beni gördüğü an ma-mam diyor sarılıyor işi bitince anneme gidiyor aynı ortamda annem dışarı çıktığı an ağlıyor benim olmam bişey değiştirmiyor veya ağladığı an sakinleşmek için anneme gidiyor artık aralarında nasıl sevgi geliştiyse anlamak mümkün değil birde sürekli babam babam durumlarında o da ayrı bir sıkıntı :)


Bunlarıda yemek yememek için elinden gelen herşeyi yapan paşa için  aldım umarım işe yarar henüz görmedi akşamı iple çekiyorum

0 yorum: