Çocukluk Hayalim Gerçek Oldu

İlk uzun yolculuğa çıktığımda 10 yaşındaydım ne tuhaf gelmişti uzun uzun yollar başka başka şehirler babam annem ve kardeşimle çıktığımız bu ilk uzun yolda Bolu'da  güzel bir lokantada  mola vermiştik beni ne tepenin başında ki güzel bahçeli lokanta ne o güzel yemekler etkilemişti etkileyen tek şey tahta beşiklerdi gözlerimi ayıramamıştı o oyuncak beşikten utanmıştım babama alalım demeye babamda akıl edip almamıştı biliyorum istesem alırdı
Yıllar geçti tam 16 yıl geçti babam yıllar sonra elinde tahta bir beşikle geldi kızım için aldığı tahta bir beşik gözlerim doldu kalbim yerinden çıkacak gibi oldu sanki bana almış gibi oldu hemde Bolu'dan geldi beşiğimiz. şimdi evimin en güzel köşesinde Eslemin oynaması için bekliyor gerçi Eslemin önüne koyduğumda hemen ilgisi çekti oynamaya başladı :)

10 yorum:

*mehtap dedi ki...

ne tombul ve tatlısın sen öyle,maşallah...

nohut oda dedi ki...

ne kadar güzel bir tevafuk olmuş peki babanıza anlattınız mı?

Şerife dedi ki...

Anlatmadım ama ilk fırsatta anlatacağım

Unknown dedi ki...

Kime niyet kime kısmet misali , sana nasip olmamış ama minik kızına nasip olmuş Şerife'm :)))
sevgiyle oynasın beşiğinde Eslem , pek bir cicili biciliymiş...

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Maaşallah maaşallah. kocaman kocaman bakmış belli annesigibi sevmiş oda.

Unknown dedi ki...

Ben hamile oldugum anda kayinvalidem erkek oldugunu bildigi halde almis gelmisti uyuz olmustum:)ne grrek var erkege diye ama kucukken bende cok istemistim alamamistik onu iyi hatirluyorum

Unknown dedi ki...

Ben hamile oldugum anda kayinvalidem erkek oldugunu bildigi halde almis gelmisti uyuz olmustum:)ne grrek var erkege diye ama kucukken bende cok istemistim alamamistik onu iyi hatirluyorum

AdanınAnnesi dedi ki...

bende çok seviyorum o tahta beşikleri
Kızına sakla bence :)

nazire dedi ki...

maşallah çok tatlı kızın var canım .benim de küçükken vardı bu beşikten baban senin için en değerli hediyeyi almış allah ondan razı olsun

Efe ve Eren dedi ki...

maşallahh çok şeker olmuşşş,41 kere maşallahhh:)çok şekerrr:)