1.Yılımız Bitti

Her şey yeni evime halı bakmak için gezindiğim nette  eslemce'ye denk gelmemle başladı evinin halıları çok hoşuma gitmişti sonra baktım yakın zamanda paylaşımlar yapmış farkında olmadan takipçisi oldum.Aylarca sadece takip ettim bu arada oğlumla yaşadıklarımızı unutmamak için günlük tutuyordum dedim nasıl olsa günlük tutuyorum bende mi açsam blog diye düşünmeye başladım.Eşiminde  desteği ile tam bir yıl önce bugün ilk yazımı yazmaya başladım.İyi ki de başlamışım öyle güzel kişileri anlattıkları kadar da olsa tanıma fırsatım oldu.Kimi zaman lezzetli tarifler öğrendim,kimi zaman hüzünlendim,kimi zaman gülümsedim ve hep iyi ki  dedim.
Oğlum için çıktığım bu yolda süpriz bir şekilde kızımda dahil oldu.Burdan yazılarımı okumaya değer gören yorum yapan,takip eden herkese teşekkür ederim.253 komşulu güzel bir yuvam oldu :)
Sevgili Ülkü ve Sevgili İlknur özellikle ikinizi iyi ki tanımışım arkadaşlığımız blogla kalmayıp uzun uzun ettiğimiz sohbetlerden sonra bende ki yeriniz çok ayrı 

17 yorum:

Ülkü dedi ki...

İyi ki açmışsın evet :) iyi ki seni tanımışım bende gülüm :) daha nice beraber geçecek güzel yıllara :) öpüyorum sizi :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

uzun soluklu olmasını diliyor, güzel paylaşımlarda bulunmak ve buluşmak üzere diyorum Şerifecim
sevgiyle...

Şerife dedi ki...

Ülkü :bir kez daha söylüyorum iyi ki seni tanımışım

Şerife dedi ki...

Aynur (Küçük Hala) :dilerim uzun yıllar yazarım ve uzun yıllar okurum sizleri

neval dedi ki...

nice yllara diyelim o zaman,lakin bitir artık şu kitabı yahu

Şerife dedi ki...

Kitap bitti de resmi değiştirmedim son 2 aydır kitap okuyamıyorum ders çalışmaktan sınavlarım geçsin söz kitap hakkında yazı yazıcam :)

Noblesse dedi ki...

nice yıllara inşallah, sevgilerimle..

*mehtap dedi ki...

tebrik eder,daha uzun süreler paylaşımlarının devam etmesini dilerim.

reyhane dedi ki...

Nice yıllara..

Unknown dedi ki...

çooookkkkkkk uzun yıllarr görüşmek dileğiyle:)
sevgiler

dilek dedi ki...

nice nice uzuunnn uzun yıllara hepberaber:) sevgiyle

Hülya dedi ki...

Şerifecim yorum bırakmıştım ama olmamış yok : (
Yeni tanıma fırsatı buldum seni ama çok samimi güzel sayfan var takipteyim seni : )

büşra dedi ki...

nice yıllar olsun, kayda düşeceğin çoook güzel anların olsun :))

ASLI dedi ki...

daha nice yillar sana canim.Yaz yaz hep yaz in$...

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

hayirli ugurlu olsun nice yillara canim.

Unknown dedi ki...

Canım nice nice yıllara .Umarım efe 'nin okullar bitirip evlendiğini de okuruz buradan.Hatta minik kızının maceralarını datakip edeceğiz kısmetse...
iyi ki arkadaşın vesile olmuş, blog açmışsın.Sayfan da yüreğin de sıcacık ..Seni tanıdığıma inan çok mutluyum...iyi ki varsın canım..Nice nice yıllara :)
Öpüyorum canım...

essu dedi ki...

canım iyiki acmıssın tebrik ederim ♥ paylaşmak onlardan ilham almak cok güzel ♥ nice yıllara diyorum öpüyorum seni ♥