İlk dans

Yılın son haftasına çok çok çok mutlu başladım uzun zamandır böyle mutlu olmamıştım aslında herşey tesadüfen başladı annemlerde efe ile çizgi film izlerken sıkıldım karşımda makyaj çantasını ve aynayı görünce başladım süslenmeye ki ilk defa hiç bir neden yokken yaptım içimden geldi nedense iyi ki de gelmiş :)
Makyaj tamamlanınca sanırım ilk defa beni öyle gören oğlum şok oldu sonrasında hayran hayran baktı anne çok güzel olmuşsun aynı Esra Erol gibi olmuşsun dedi bu vesile ile öğrendim ki benim oğlan Esra Erolu çok beğeniyormuş.Oandan sonra etrafımda pervane olmaya başladı minik kuzum 
sürekli anne evimizde'de böyle yap demeler gelip gidip seni seviyorum demeler gülmekten kendime gelemedim.
Tv'de o ses türkiye vardı bizim baktığımız da  ki düet  yapanlar Bir teselli ver şarkısını seslendiriyorlardı ve romantik paşam anneciğim benimle dans eder misin dedi etmem mi bayıla bayıla mutluluktan uçar vaziyette ettim sanki kırk yıldır dans ediyor gözlerimin için bakmalar başını omzuma koymalar 
Bir anne daha neyle mutlu olabilir ki 
İşin ilginç yanı babası ilede ilk defa Orhan Gencebay şarkısında dans etmiştik.Ayrıca oluşan bir sürü aksaklıktan sonra yeni yıl etkinliği hediyemi bugün kargoya vereceğim geç olduğu için üzgünüm hemde çok üzgünüm

18 yorum:

Unknown dedi ki...

ilk dansınız hayırlı olsun:)artık bir profil resminizde makyajlı olsun dermişim:)
çocuklar için değişiklik olsunda ne olursa olsun hiç önemli değil bir makyaj bile ilgilerini çekebbliyor.

Ülkü dedi ki...

Hayırlı olsun mest oldun di mi :)))

*mehtap dedi ki...

ne tatlı bir anı,ne kadar hoşuna gittiğini tahmin edebiliyorum.
Efe ve sana iyi yıllar diliyorum.

fatma dedi ki...

çok tatlı MAŞALLAH.GÜLÜMSEYEREK OKUDUM

Nil dedi ki...

oo kavalye sıkıntısı yaşamayacaksın artık Şerifeciğim.

Noblesse dedi ki...

çocuklarda süslü anne istiyorlar, çok güldüm bu yazıya, mutlu yıllar.

essu dedi ki...

ne ka güzel dakikalar gercekten insan daha ne isteyenilir Allahım mutlulugunuzu daim etsin canım ♥

Hülya dedi ki...

Vallahi 2ciyimi yapsam diye düşündüm delikanlı çok tatlı : )
aa canım önemli değil sıkma ne olur kendini :) bi aksilik olduğunu öğrenmiştim çok teşekkür ettim sana! Bu ara blogunuda çok beğendim, sıcacık içten bir blog

Syhn dedi ki...

hay maşallahhh.. annesi doya doya dans edin oyanın ohh ne güzelll...

Hülya dedi ki...

Canımcım daha çok Antalyada konulan bilinen bir isim Talya. Bazı anlamı vardır biri bahardır bahar anlamına gelir ve kuranı kerimdede Talia diye geçer. Bu ara senin bahsettiğn arjantinli ve türkiyedede bi ara dizisi yayınlanmıştı değilmi ?

İkiz Annesi dedi ki...

Uzun zamandır ben de doğru düzgün makyaj yapmıyordum pazar günü kızlarımın sınıfındaki annelerle buluşacaktık e azıcık süslendim haliyle ikiside dibimden ayrılmadılar beni öyle görünce.Onlar " Annecim sen ne güzel oldun"dedikçe pek hoşuma gitti:)))
İlk dansınız ne de güzel olmuştur ama pek bilmiş oluyor bu bıcırıklar:))

Unknown dedi ki...

Şerife eşin makyaj sevmiyor ama efe bayılıyor.Bu gidişle ikisinin arasında kalacaksın gibi bir his var içimde ...Efe bastırdıkça baba neler yapacak bakalım ? Bu film eğlenceli olacağa benziyor :))))))))))))
Dans için kavalyen çok yakışıklıymış .Minik Efe yi öyle hayal ettim de, bu afacanlar alemler gerçekten ...

Şerife dedi ki...

Sezo bigo :Ben bu kadar ilgisini çekebileceğini hiç düşünmemiştim sanırım sırf efe için eve malzeme almanın zamanı gelmiş

Şerife dedi ki...

Ülkü :olmamı bayıldım bayıldım :))

Şerife dedi ki...

mehtap :bende bu tatlı anıyı unutmamak için kaydetmek istedim sana da güzel yıllar


Nilhan - Küçük Mucizem :Öncede bir taneydi şimdi tercih etme hakkım var artık kim gözlerime öyle derin derin bakarsa onu seçerim

Noblesse :sanada mutlu yıllar

Şerife dedi ki...

essu :Amin en kısa zamanda sanada nasip etsin


Hülya :Duyunca çok şaşırdım evet thalianın dizileri Türkiye'de yayınlandı ama 11 yıldır dizi çekmiyor birde meksikalı

Şerife dedi ki...

Syhn :çok teşekkür ederiz artık sık sık yapacağımız kesin



İkiz Annesi :Biz kendimizi günün telaşına kaptırıyoruz ama çocuklar hiç bir şeyi unutmuyor ve her daim mutlu anne görmek istiyorlar

Şerife dedi ki...

Düşlerimden İnciler :Aslında eşim seviyor ama dışarı çıkarken yapmamdan hoşlanmıyor bende alıştığım için hiç yapmıyordum ama artık yapma zamanı gelmiş evde de olsa :))