23+1

Dün günlerdir beklediğimiz renkli ultrasyona girdik bu sefer bebeğimin görüntülerini çok daha net gördüm çünkü tam karşımda ekran vardı ellerini,ayaklarını,ağzını kıpırdatmalarını şükür görünürde bir sorunumuz çıkmadı sadece bir hafta geride gözüküyordu ben dün 23. haftadayken doktorda 22. haftada gözüküyordu renkli olarak baktığımızda tıpkı abisine benziyordu :)
Bebeğim 450 gram bense 58 kilo olarak başladığım bu güzel yolculukta 5 ay sonunda 63 kiloya ulaşmışım.
Efede hiç dert etmemiştim ne kilolarımı nede çatlaklarımı uyaran da olmamıştı ne doktorum ne çevrem  kendi bildiklerimle tamamlamıştım hamilelik sürecimi sonuç mu  facia olmasa da hüsran şimdi daha temkinliyim yağlı güreşe çıkacak gibi yağlanıyorum :) Birde oyun gibi geliyor bebeğimi daha çok hissediyorum  henüz kızarma falan olmadı ama 2 gündür tatlı tatlı kaşınıyorum.
İlk tekmelerini 20. haftada hissetmeye başladım.Şimdi düzenli olarak tekmeler gelmeye başladı  artık rahat rahat babası da hissetmeye başladı.
Düne kadar sadece vitamin ve kan hapı kullanıyordum ve iki ilaç daha eklendi biri magnezyum diğeri kalsiyum
Birde bu soğuklarda beni ateş basıyor ellerim ayaklarım yanıyor Efe'de daha erken başlamıştı bu süreç artık 4 ay idare edicem
Ayrıca sağlık ocağında da düzenli olarak kontrol yaptırıyorum 2.kez tetonoz aşısı oldum 3. aşıyı haziran ayında yani doğumdan sonra olacakmışım sağlık ocağının her gittiğimde çok ilgi olması beni mutlu ediyor
Sıra da son testimiz kaldı şeker yüklemesi ondan sonra bir sıkıntı çıkmazsa test yapmayacaklar.
Dilerim geçen 5 ay gibi geçer kalan 4 ay
Birde dün renkli ultrasyona bakan doktor farklıydı bizde tekrar cinsiyetini sorduk kızınız olacak deyince doktor aklımdan bir tek isim geçti sanki ismiymiş gibi ....dedim bakalım ismi içimden geçen o isim mi olacak

10 yorum:

Ülkü dedi ki...

Kurban olsun teyzesi ona :) canım benim kızlar böyle cücük oluyorlar takma gramları lütfen :) aşılarınında hepsini ol 5 aşı yani sonra ömrün boyunca olmak zorunda kalmazsın :)

Şerife dedi ki...

Ülkü :senden sonra hep aklımda unutmadan hepsini yaptırıcam

Unknown dedi ki...

allah sağlıcakla kuçağına almayı nasip eylesin :)

NiLaY dedi ki...

Hayırlısıyla sağlıkla geçsin günler ve mutlulukla gelsin bbeğin canım :)

Noblesse dedi ki...

ah canım benim sağlıkla doğsun inşallah.

Şerife dedi ki...

Sezo bigo:Amin :))) inşallah sorusuz kavuşuruz bebeğimle

Şerife dedi ki...

Nilay:Seni gördüğüm her an heyecanlanıyorum :)) o gün geldiğinde umarım birlikte oluruz

Şerife dedi ki...

Noblesse :Teşekkür ederim güzel dileklerin için

Ben Kızımın Delisiyim dedi ki...

Seni okuyunca kendimi pek bı saldım çayıra gördüm:) Ne yaglanıyorum ne aşı oldum özel doktora gıdıyorum deyip sağlık ocağını da ektim pek rahatım yani kızımda yaglandım bı ise yaramadı catladım bu sefer diyorum herşeyi tersinden yapıyım;))

Şerife dedi ki...

yağlamayı bilemiyeceğim ama :) sağlık ocağını ihmal etme