BENİM OĞLUM :)


Mandalinaları tek tek ütünün su haznesine sokan ve bundan kimsenin haberi olmadığı için bir gömleğin kullanım dışı olmasını sağlayan

Bir şişe parfümü boca eden

Çok utanıyorum tek başıma yapabilirim diyerek bizi postalayıp arkasından tuvalet kağıtlarını ıslak mendil haline getiren

Aldığı keçeli kalemle petekleri beyazdan siyaha çeviren

Yeni yaptırdığımız sandalyeleri tükenmez kalemle tekrar şekillendiren

 Tv'de hadi çocuklar uykuya  yazısı çıkınca bak gördünüz mü biraz daha oynayın çocuklar çıktı diyen

Evde kimseyi eşortmanla dolaştırmayan üstüne üstelik o gece yatarken giyilir şimdi pantolon giyilir baskısı ile temizlik yaparken bile bir yere gidecek gibi giydiren

Boyama yapmaktan hoşlanmayan ama anneannesi ile tartışmaktan sakınıp boyuyormuş gibi yapan

Her zil çaldığında koltuk arkalarına saklanan ve nerdeymiş bu diye kendisini oda
oda arattıran

Anneannesi ile tv kavgası yapan en son bıktım senin esya eronundan (Esra Erol) diyen

Babasına her gece kendi seçtiği konulardan 3 ayrı masal anlatmadan uyumayan

Ondan sonracıma demek yerine endan sonracıma demekte ısrar eden

Kızdığı zaman Anlamıyorsunuz mu , bilmiyorsunuz mu diye bizi sorgulayan

Arabadaki cd düzenini kendine göre ayarlattıran  sevdiği şarkılardan  başka şarkı dinlemeyen

Cumartesi pazarı iple çeken

Kardeşine ısrarla erkek olduğuna inandığı için mavi yada yeşil renk kıyafet aldıran bilmiş bilmiş Ben Allah konuştum hem doktor mu bilecek Allah mı diyip bizi susturan

Her şeyin mavisini seven  ve erkeklere mavinin yakıştığına söyleyen

Umuta kankam Fundaya hayatım diyen

Babasına küstüğünde gel anne gel gel sen ona bakma diyip kollarıma sığınan

İşe gitmemden hoşlanmayan ve  ben seni çok özlüyorum ama diyip boynunu büken

Her akşam dayısını yada teyzesini bizim eve götürmek için çabalayan

Tüm yaramazlıklarına rağmen çok ama çok sevilen


BENİM OĞLUM :)






22 yorum:

Ülkü dedi ki...

Şimdi geçcek elime tek tek o maddeleriyle yicem onu ben :)

zoitsa dedi ki...

akıllı bıdık:)))Allah mı bilecek doktor mu ??siz de bir hoşsunuz çocuk haklı:)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ah bu zamanın bilmiş çocukları :))

maaşAllah...

Adsız dedi ki...

Masallah! Cok tatli yaa, nelerde biliyo.

Adsız dedi ki...

SANA KOLAY GELSİN ŞERİFEM 2.CİDEN SONRA 3KAT DAHA ARTACAK BU OLAYLAR:))))SEVGİLERİMLE ÖPÜYORUM:)))))

Şerife dedi ki...

Ülkü :Huysuzun önde gideni elletmez kendini ama seni görünce işler değişe bilir :)

Şerife dedi ki...

zoitsa :Artık kesin kesin kız diyemiyorum sürekli bu oğlan aklımı karıştırıyor :)

Şerife dedi ki...

Aynur (Küçük Hala) :Sanki ben küçük o büyük gerçekten başa çıkmaz çok güç :)

Şerife dedi ki...

serife :Teşekkürler :) kendisi baya bilmiştir :)

Şerife dedi ki...

*Selinka*bende kara kara o günleri düşünüyorum bir şekilde atlatıcaz umarım fazla zaiyat olmaz

necla dedi ki...

yerim onu ben yerim.....maşallah...

Şerife dedi ki...

necla :Sağolasın :))

Nil dedi ki...

Şuna bakar mısınız? cümleleri kendinden büyük paşanın :)

Şerife dedi ki...

Nilhan - Küçük Mucizem :bir bilsen o bilmişden neler çekiyoruz :)

dilek dedi ki...

maşallah....benim oğlumda işe gitmemem için boynunu büküyo ama el mahkum yinede gidiyoruz:(

neval dedi ki...

sevilmez mi bu fındık ?

essu dedi ki...

ay simdi ben cok duygulandım :) baslarda gülümseyerek okudum Allahım bagıslasın canım ck tatlı masallah ♥ darısı bize insallah :P

Şerife dedi ki...

dilek :Bizim boyun bükme sürecine son 3 ayımız kaldı sonrasında hep beraber olucaz darısı başına

Şerife dedi ki...

neval: her haltı yapıyor yine sevgisi çoğalıp geliyor

Şerife dedi ki...

essu :hemde en kısa zamanda olsun

Unknown dedi ki...

Bu Efe ne kadar alemmiş Şerifee , ay çok güldüm...İlaahii Efe :)

Şerife dedi ki...

Bende gülme az kriz geçirme çok oluyor :) pantolonla temizlik zor oluyorda :))