12 İSTEK


Sevgili Ülkü ve Aynur Hanım mimlemiş zevkle cevaplamak bana kaldı

1.) Sağlıkla,sıhatle bebeğime kavuşmak istiyorum.
2.) Doğumumda doğum fotoğrafçısı istiyorum
3.) Profesyonel fotograf makinesi istiyorum(Biliyorum istemicem diye söz  verdim ama gönül işte vazgeçmiyor)
4.) Kısmet olur mu bilmiyorum ama bağımlı çalışmak istemiyorum kendi işimi kendim yapmak istiyorum
5.) Evimizin borcunun biran önce bitmesini istiyorum
6.)Bir sürü bandana,toka,mini etek almak istiyorum çünküm pek hevesliyim kızımı çok kokoş yapmak istiyorum
7.)Oğlumun dişlerinin düzelmesini istiyorum
8.)Doğum sonrasında ilki gibi kilolarımla yaşamak istemiyorum ve bu yıl olmasa bile evlilik yıl dönümümüz de gelinliğimi giymek istiyorum  yani tekrar 47 kilo olmak istiyorum
9.)Okulu hiç kalmadan bitirmek istiyorum
10.)Beceremiyorum ama bu yıl el işlerine vakit buldukça el atmak istiyorum
11.)Önümüzdeki yıl kışa hazırlık yapmak istiyorum
12.)Son olarak sevdiklerim sağlıkla sıhatle sevgili dolu bir yıl yaşamak istiyorum
 Bir çok kişi cevapladığı için takip ettiklerimden kimseleri mimlemiyorum :)

18 yorum:

elif-kayra dedi ki...

tüm dileklerin gerçekleşir inşallah

Nil dedi ki...

Dilerim kabul olsunlar Şerifecim.

Ülkü dedi ki...

47 mi hahaaaa :)))
Amin kuzum hepsi gerçek olsun inşallah :)
Prof makine he bizim damat duymasın :)))

Adsız dedi ki...

herşey gönlüne göre olsun bacım

tülay dedi ki...

inşallah tüm isteklerin ve daha da fazlası gerçek olur canım

annesiningülü dedi ki...

Dilekler olmayacak şeyler değil :D
allah gönlüne göre versin canım ;)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ne kadar güzel ve ne kadar mütevazı istekler bunlar Şerifecim
herşey gönlüne göre olsun inşaAllah

çok teşekkür ederim...ilgine...

sevgiyle...

Şerife dedi ki...

Nilhan - Küçük Mucizem :Dilerim hepsi olmasada bir kaçı kabul olur


ülkü çok zor demi 47 kiloya geri dönemem :)

Şerife dedi ki...

nalancım hepimizin dilekleri tek tek kabul olur inşallah




tülay :Bugün aklım sende çalıştım bu isteklerin yanında senin içinde dua edicem canım arkadaşım

Şerife dedi ki...

Bahar ve kızısı Yağmur :İnşallah gönlüme göre olur :))


Aynur (Küçük Hala) :Asıl ben teşekkür ederim beni de düşündüğünüz için

lena ile başbaşa... dedi ki...

orada yazdığınız istekler,umarım olurr,çok gü<el dilekleriniz.. :))

lena ile başbaşa... dedi ki...

orada yazdığınız istekler,umarım olurr,çok gü<el dilekleriniz.. :))

Şerife dedi ki...

lena ile başbaşa... :çok teşekkür ederim :))

dilek dedi ki...

tüm dileklerin gerçekleşir inşallah:)

Şerife dedi ki...

Dilek:İnşallah hepimizin dilekleri tek tek kabul olur

İkiz Annesi dedi ki...

Canım gönlünden geçen her dilek kabul olur inşallah...

Şerife dedi ki...

İkiz Annesi :Aynı şekilde seninde kabul olur inşallah :)

ASLI dedi ki...

HEPSI hepsi kabul olsun canim