Oskar çöllerde biz annemlerde !!!

Artık evimize akşam 22:00'den önce gidemez olduk.Sebebi OSCAR bizim geniş ailede sıkı fanları var eşim,oğlum,kardeşlerim hatta annem iple saat 21:30 olmasını bekliyorlar ve saat gelip çatınca büyük  bir zevkle izlemeye başlıyorlar.
konusuna gelince ;

Kavurucu sıcakların ortasında bir çölde Kertenkele Oscar'ın su ve yemek ararken karşılaştığı komik ve talihsiz olaylar dizisi... Bu macerada Oscar'ın şanssızlığı yemek ve su arayan tek kişinin o olmaması... Tilki Popy, Sırtlan Harchi ve Akbaba Buck da aynı arayışın içinde ve çelimsiz Kertenkele Oscar'a kıyasla biraz daha güçlüler.Tabii tek rakipte o değil yumurtasını almaya çalıştığı tavuklarda bir o kadar inatçılar.Birde kasabalara mal taşımaya gelen köpek ve adam.O malları elde etmeye çalışan Oscar,Popy,Harchi ve Buck'un başına bir çok şey geliyor.O köpekte malından vazgeçmiyor.Tabii bazem Oscar'la bir olup Popy,Harchi,Buck'u yeniyorlar.
Birde Oscar'ın sevgilisini de unutmamalı.Oda bu maceralarının içerisinde.
Oscar saatinde tv'de ne olursa olsun önemli değil çünkü benim geniş ailem onu kimseye değiştirmez :)

10 yorum:

zeynep dedi ki...

Ahhaha bende çok severim çizgifilm :))

Ülkü dedi ki...

Bizde izlenmiyor dün pepee ye ben rastladım izledim biraz :))

essu dedi ki...

sessiz izledim ama gülmekten bayıldım :D cok komik bu kanal iyiki bizde yok bende bagımlısı olurdum yoksa :D

Ebru dedi ki...

Çizgi film çok severim ama Oscar2ı bilmiyorum İda biliyor olmalı sorayım akşam:)

İkiz Annesi dedi ki...

Biz buna hiç denk gelmemiştik sağol canım yarın bir bakarım mutlaka:)

essu dedi ki...

canım mimledim seni :)

Şerife dedi ki...

zeynep :ben onlar kadar fanatik değilim ama arada kendimi kaptırdığım oluyor :)


ülkü:daha sizde erken geçen yıl efede izlemiyordu bir yıl var az kaldı seneye görücem ben seni


essu sessizde izlesen seslide izlesen aynı bişey kaçırmamışsın çünkü filmde konuşma yok :)

Şerife dedi ki...

Nehir İda :minika tv varsa kesin bir şekilde rast gelmiştir.


aylin:bencede kaçırma :)

Uğur Böceği dedi ki...

Ne güzel:) Ailecek yapılan herşeyin tadı apayrı:)

Unknown dedi ki...

Daha keşfedilmemişti bu çılgın Oscar ,s ayende tanıdık..İzine ayrılmanla birlikte bol bol izlersin artık Şerife'm...