18.hafta

Hamilelikte bugün itibari ile 18 hafta 3 günün içerisindeyim.Dün üçlü tarama testi için doktora gittik yapılmadan geri geldik.Çünkü ikili tarama testinin sonucu iyi olunca doktor gerek görmedi eğer bir rahatsızlığı varsa renkli ultrasyonda da belli olur dedi bizde tamam diyerek bir ay sonrası için randevu aldık.Umarım orada da bir sıkıntı ile karşılaşmayız.,
Kızımız gayet sağlıklı gözüküyordu kilosu,kalp atışları, hareketleri olması gereken gibiydi tabi kıpırdamalarına şahit olmak kalp atışlarını dinlemek bir anne olarak beni inanılmaz keyiflendirdi ağzım kulaklarımda ayrıldım doktorun odasından.
Bebiş sağlık ama annesi biraz sıkıntılı geçen 4 ayda sadece 1 kilo almışım.Normalinde bu haftada olan anneler 4 kilo civarında alması gerekirken ben 1 kilo ile geçirmişim bu dönemi biraz daha fazla beslenmemi istedi.Eskisine nazaran daha çok dikkat edeceğim.
Hala süt ve süt ürünleri ile aram yok eğer bir ay daha böyle devam edersem doktor kalsiyum takviyesi yapmamıza gerekecek diyor inşallah gerek kalmaz da süt içmeye başlarım.
Bulantılarım geçti artık dediğim haftanın başında tekrar başladı sabah kalkar kalmaz bulantıylada kalmıyor her sabah kusuyorum doktor normal dedi zaten bende çok ciddiye almıyorum paşadan tecrübeliyim efede 22. haftaya kadar devam etmişti.
Doğumda doğum fotoğrafçısının olmasını çok arzu ediyordum.Gerek eşimin onayı gerek doktorumun onayı ile bu hayalimi gerçekleştirmemde bir mani kalmadı.Aklımda bu özel anda olmasını istediğim bir fotoğrafçı var zaten kendisi de çok istediğimi biliyor.
Normalde 2.hamilelik yaşayan anneler bu haftalarda bebeğin kıpırtılarını hissedermiş ama benden tık yok bir yada iki kere cılız kıpırtılar hissettim.
Aş erme durumlarım yok başlarda canım bir kere mantı istemişti o son oldu.Olsada yesem dediğim hiç bir şey yok ama ömrümde yemediğim kadar meyve tüketiyorum favorim mandalina ve ayva.Günlük ceviz,badem yemeye dikkat ediyorum ve bol su iş yerinde masamda günlük içmem gereken kadar su koyuyorum ve akşama kadar bitiriyorum.Ekmek yemeye'ye gayret ediyorum  onun dışında fazla bir kısıtlama yapmıyorum.
Dün tetanoz aşısı oldum sol kolumun ağrısını tarif edecek bişey bulamıyorum sanki koluma koca bir dolap düştü yada alçıda :) hemşire 2 gün sürer ağrısı demişti son gündeyim bir an önce geçmesini umut ediyorum.
Bebişe  hiç kıyafet almadım  desem yalan olmaz.Sadece bayramda bir çorap almıştım.Daha zamanın olduğunu düşünüyorum.
Efede haftalar geçmiyordu bunda bitmesini istemiyorum tadını çıkara çıkara yaşıyorum hamileliğimi son 22 haftamız kaldı :)
Efe iyi geceler öpücüğü verirken artık karnımı da öpüyor o da kardeşi içinmiş birde çok sabırsız ne zaman gelecek anne sorularının ardı arkası kesilmiyor.Hala erkek olacağına inanıyor doğunca göreceksiniz erkek o diyor :)




13 yorum:

Adsız dedi ki...

inş birşey cıkmaz şerifem,
bencede alma birşey,cünkü bana ikisde süpriz oldu birini dogumdan önce birinide 15 gün önce ögrendim hayal kırıklıgı yaşadım:)))
kız kıyafetleri aldım:((((sonra kızdım kendime
sevgilerimle canım öptüm:))))

Şerife dedi ki...

Doğuma yakın alırım diye hesap ediyorum :) gerçi doktorumuz çok emin kız olduğunda umarım yanılmaz kız erkek fark etmez elbet sağlıklı olsunda ama erkek evlat sevgisini tatmış bir anne olarak kızımda olsun isterim bakalım kısmet :)

Ülkü dedi ki...

Boşver kıyafeti be alırız sonra :)) teyzesi herşeyi halleder ayy yirim onu ben :) süt vitaminel beraber tavsiye edilmez ama şerifem peynir yoğurt her gün tüket olar mı sonra yiyon fırçayı bak karışmam :) sana bier milyon kere söyledim di mi düzgün ye diye başlıcim kilo alma derdine :) şükür et bir sürü örnek gösterdimde gıcık :)

Şerife dedi ki...

Ben örneklerimi aldım artık daha sık ve kiloyu düşünmeden yiyeceğim kızdırmıyacağım seni :)

Ülkü dedi ki...

Güzel :)))

Şerife dedi ki...

ben çok uysalımdır :)

Ülkü dedi ki...

Biliyorum bir tanede deli var başımda pek uysal değil ama yola gelebilir gibi :)))

Şerife dedi ki...

gelir gelir hele bu saatten sonra kesin gelir :))

Ülkü dedi ki...

Di mi hadi hayırlısı :)))

feyza dedi ki...

ah canım ya demek erkek kardesi olacak ha insallah kızda olsa erkekde olsa hep böyle sever allah hep böyle iyi sonuclar cıkarsın sag salim kucagına almayı nasip etsin yavrunu

Şerife dedi ki...

feyza:güzel duan için amin diyorum

Ben Kızımın Delisiyim dedi ki...

Bence de bişeyler almak için daha erken ben kızımda bile son 3 aya bırakmıştım herşeyi hatta yatağını son 15 gün almıştım pek rahatım dimi:))) Sağlıkla kucağına al inşallah zaman tutmaya çalışsak da hızla geçip gidiyor. Öpüyorum.

Şerife dedi ki...

ikimizde sağlıkla sıhatle yavrularımıza kavuşuruz inşallah :)