Azıcık şımardım


















Sanırım paşa beni kaybetmekten çok korkuyor son günlerde.Böyle düşünmeme sebep olan bir kaç olay yaşadım bu hafta mesela akşam eve gider gitmez benimle oyun oynamak istiyor ama baş başa yanımıza kimseyi almıyor oyunu da kuralları da o belirliyor oyunumuz çok basit yatak da yuvarlanmak bazen sarılıp öpmek bazende gıdıklamak Efe'yi kahkahalara boğan bu oyun beni çok korkutuyor çünkü kardeşine yanlışlıkla da olsa tekme atmasından korkuyorum hem ben yuvarlandıkça oradan oraya döndükçe acaba bebişin rahatını mı kaçırıyorum diye evhamlara kapılıyorum.

Birde anneme anne der ben yokken beni gördüğü anda anneanneye döner geçen gün durup dururken ben Şerife annemi senden daha çok seviyorum demiş önce o annem sonra sen demiş annem yarı şaka yarı sitemle bana anlattığında dünyalar benim oldu çünkü belirli saatlerde görüşe bildiğimiz için bende uzaklaşmasından hep korktum şükür korktuğum başıma gelmedi.
Bir bu aralar yine huysuzlaştı her akşam oyuncak istiyor dün akşam arabada babası arkadaşına biz beş kardeşiz hepimize alınan oyuncakları toplasam onuna alınan kadar olmaz dedi düşünüyorum da benim de o kadar oyuncağım hiç olmadı .Oyuncak alınmayınca kıyametleri koparıyor evde ne sakinleşiyor ne de uyarıdan alıyor bende en son çare böyle yaparsan senin annen olmam dediğimde bir mahsumlaşıyor ağlamaktan vazgeçip kollarıma atlıyor canım annem annem ol benim diye
2 yıl doldu hala çalışmamı kabullenemiyor annem el üstünde de tutsa benim yerim yanında ayrı hamile kaldığıma en çok paşa için seviniyorum ve evde kalıp geçireceğimiz güzel günleri düşlüyorum umarım herşey gönlümüzce olur.
Bu arada ben bunlarla avunurken Efe için vazgeçilmez kişi babası aralarında ki bağ inanılmaz bir göremeseler birbirlerini kavuştuklarında muhabbetlerine doyulmuyor geçen hafta biz işden geldiğimizde uyuyordu ertesi gün görüşe bildik tüm akşam oyunlar oynadılar doyamadılar birbirlerine ve beraber yatmaya karar verdiler 3 kişi aynı yatakta yatınca biri fazlalık oldu e tabi ki o kişide ben oldum.Tüm gece ordan oraya taşındım durdum
Bakalım 2. bebişe çok güveniyorum hele bir de kız olursa evdeki erkek hakimiyeti son bulur belki :)

8 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

zaten bir anne, hem de yeni anne adayı olarak şımarmak hakkın Şerifecim
sonuna kadar kullan :)

ASLI dedi ki...

canim kesinlikle Efe seni kaybetme korkusu ya$iyor olabilir.Ama böyle yaparsan senin annen olmam cümleleri bunu daha cok tetikler.öo benim icin.Karnindaki prenseside (bence öyle) SÖYLE bir ok$a :)

Peygamberim İzinden dedi ki...

Selamünaleyküm, herşeyden önce şablonunuz güzel olmuş keyifle kullanırsınız inşaallah..
Hem hamilelik hem annelik hem de iş hayatı çok zor çalışan bilir Allah yardımcın olsun..
Bence mutlaka psikolojik destek almayı düşünmelisin.
Çocuk ve kendi psikolojin için çok önemli. (İnsan verdiği kararlarda kuvvetli oluyor)
Tecrübe konuşuyor..
Allah'a emanet ol.

Adsız dedi ki...

sevgili şerifem kendine ve kücük ailen Allaha emanet sevgilerimle:)))))

nohut oda dedi ki...

bebekten haberı varsa normaldır u davranıslar kızımda bana pek br dusmustu...

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza inşallah :)

Nil dedi ki...

sadece anne olmakla bu sevgiyi hiç karşılıksız kazanıyoruz biz.benimki de anneannenin prensesi ama beni görünce anında satar.
bir de nacizane " annen olmayacam senin " deme lütfen. ben de yapıyordum o hatayı şimdi kızım beni tehdit etmeye başladı. parmağını sallayıp " seni varya bir daha sevmeyeceğim" diyor ve küsüyor. küsmeyi de ben öğrettim maalesef. şimdi ne kadar toplamaya çalışsam da olmuyor

Ülkü dedi ki...

Hayatım şımarrr :)) korku geçer bişecik olmaz :) psikolojik destek almanı gerektirecek bir durum yok Emine arkadaş niye öyle düşündü acep bir cevap verirmikine :)