Kurtları dökdük

 Yorgunluk kelimesi pazartesi  hissettiklerimin karşında anlamını yitirmiş durumdaydı. Göz kapaklarım yarı açık yarı kaplı fırsatını bulsam anında açmamak üzere kapatacaktım  fakat iş yerinde olduğum için  imkansızdı.Evet beni bu kadar yoran üstümde tatlı bir yorgunluk bırakan bir düğün hemde gelin arabasını bizim kullandığımız bir düğün hemde en yakın arkadaşlarımından birinin düğünü hemde nihah şahidi olduğum dostumun düğünü durum böyle olunca yarı ev sahibi olduk :)
Pazar günü en sevdiğim arkadaşım evlendi bende sanki annesi gibi gizli gizli ağladım kimseler görmedi ama ağladığımı birde öyle çok dua ettim ki mutlu olması için içimde ki kuruntularımın yersiz olması için öyle güzel olmuş ki gelinliğin içinde yüzünde kocaman bir gülümseme dilerim ömür boyu hiç eksilmez gülümsemesi
Tam 4,5 yıl sonra pistlerdeydim kendi düğünümden sonra hiç bir düğünde oynamadım çünkü oynamayı kendime yakıştıramadığım için vede beceremediğimi düşündüğüm için oturduğum yerden izlerdim düğünleri eşimin ve Tülayın desteği ile kendimi misket oynarken buldum başta çekine çekine sonra ellerim acıyana kadar oynadım ben bile kendime şaşırdım içimde neler biriktirmişim :)
Düğünde hiç yerinde oturmayan her şarkıda bir şekilde oynayan tek kişi Efeydi ana oğul kurtlarımızı bir güzel döktük gece sonunda Efe uyumak üzere kollarımda topuklu ayakkabı ile ben ayakları şişmiş bir halde kala kaldık.



                                                  Halay çekilirken misket oynayan oğlum :)




18 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ne demişler: "düğüne giden oynar" değil mi Şerifecim :)

mutluluklar dilerim yeni evlilere...

muko dedi ki...

mutluluklar yeni evli çiftle olsun
efeyede bak sen nede güzel oynamış:)

sevgilerimle canım

mutfagabuyrun dedi ki...

CANIM BENİM HER GÜNÜN ÖYLE NEŞELİ MUTLU GEÇSİN İNŞALLAH.YENİ EVLİ ÇİFTEDE MUTLULUKLAR DİLİYORUM.SEVGİLER.

Şerife dedi ki...

Aynur (Küçük Hala) DÜĞÜNE giden oynar kelimesi çok doğruymuş :)

Şerife dedi ki...

muko :gözlerimi alamadım ki paşamdan ama nazar değecek diyede çok korktum çünkü tek oynayandı

Şerife dedi ki...

sevda :amin :)

Şirince Tatlar dedi ki...

ohhh sefanız olmuş valla..tebrik ederim yeni çiftimizi:))

Şerife dedi ki...

şirin aksoy:teşükkür ederim onların adına :)

tülay dedi ki...

efe damadı bile geride bıraktı yakışıklılığıyla.ne tatlıydı öyle ya insanın yiyesi geliyo efeyi.kurtları dökmek dedin ya dostum hemde nasıl döküldü kendi düğününde benim kadar oynayan başka gelin olmamıştır belki:))herşey çok güzeldi dostum sayenizde.herşey için çok çok teşekkür ederim.forumdan tebrik eder arkadaşlara da tek tek teşekkür ediyorum.

Efe ve Eren dedi ki...

sefanız olsun:)yeni evli çiftte mutluluklar dilerim,hayırlı olsun,Efecik çok şeker:)))döktürmüşş maşallahh:))

Unknown dedi ki...

ya senin hamile değilmisin niye oynuyosun:))şaka şaka iyi yapmışsın bir dahamı en yakın arkadaşının düğünü olacak yorgunluk eni sonu geçiyor:)))tecrübeyle sabit:))

Şerife dedi ki...

tülay:Bence O gece Efe bile seni geçemedi o topukla hoplayan zıplayan tek kişi sensindir galiba :)
şaka bir yana mutluluğun daim olsun

Şerife dedi ki...

Efe ve Eren:umarım büyüncede aynı marifeti devam eder çünkü benim gibi olmasını hiç istemiyorum

Şerife dedi ki...

sezobigo:aynısını salondada söylediler ama bebişde sanırım abisi gibi oynak olacak :)

neval dedi ki...

düğünde hiç oturmayan kadın ünvanı sende o zaman

Şerife dedi ki...

neval: ilk ve son kez :)

ASLI dedi ki...

oyyy o nasil oynamak.Nasilda tipe uymu$ o hareketler :D

Şerife dedi ki...

teşekkürler ben bakmaya doyamadım :)